کد خبر ۱۰۳۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۳-۱۱-۱۴۰۳
کد ۱۰۳۶۷۲۲
انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۳-۱۱-۱۴۰۳

وضعیت گاز در رامسر بحرانی شد

وضعیت گاز در رامسر بحرانی شد
مجتبی عشوری رئیس اداره گاز رامسر در خصوص وضعیت بحرانی گاز در رامسر اظهار داشت: با توجه به وضعیت بحرانی گاز در این منطقه، برای جلوگیری از قطعی گسترده گاز، گاز ویلا‌های خالی از سکنه، اماکن تجاری بزرگ، استخر‌ها و جایگاه‌های سی‌ان‌جی به طور موقت قطع شده است.
رئیس اداره گاز رامسر از وضعیت بحرانی گاز در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور مدیریت مصرف، گاز برخی اماکن تجاری بزرگ، ویلاهای خالی از سکنه و جایگاه‌های سی‌ان‌جی موقتاً قطع شده است.
 
به گزارش تسنیم، مجتبی عشوری رئیس اداره گاز رامسر در خصوص وضعیت بحرانی گاز در رامسر اظهار داشت: با توجه به وضعیت بحرانی گاز در این منطقه، برای جلوگیری از قطعی گسترده گاز، گاز ویلا‌های خالی از سکنه، اماکن تجاری بزرگ، استخر‌ها و جایگاه‌های سی‌ان‌جی به طور موقت قطع شده است.
 
وی با بیان اینکه همه نیرو‌های اداره گاز رامسر در حالت آماده‌باش هستند، تاکید کرد: این اقدامات به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز انجام شده و همکاری مردم در کاهش مصرف، امری ضروری است.
 
عشوری با بیان اینکه این بحران بسیار جدی است، افزود: شهروندانی که ویلای خالی از سکنه دارند، می‌توانند با شماره ۱۹۴ تماس بگیرند تا نسبت به بررسی و قطع گاز این واحد‌ها اقدام شود.
 
 وی همچنین از مردم خواست تا در این شرایط بحرانی، با صرفه‌جویی در مصرف گاز، به مدیریت این وضعیت کمک کنند.
 

پایداری شبکه گاز، با اعمال مدیریت سوخت صنایع و جایگاه‌های CNG

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: قطع گاز جایگاه‌های CNG موقتی و در راستای پایداری شبکه گاز است.
 
جوادی با بیان اینکه مصرف گاز استان به ۴۲ میلیون متر مکعب رسید، افزود: شرکت گاز با هماهنگی مدیریت سوخت استان مازندران اقدام به قطع موقتی گاز برخی جایگاه‌ها کرده است.
 
وی تصریح کرد: بنابر ابلاغ و دستورالعمل ستاد ملی گاز ایران محدودیت‌هایی برای صنایع و واحد‌های تولیدی و همچنین جایگاه‌های CNG ابلاغ شده و این واحد‌ها باید از سوخت دوم و جایگزین استفاده کنند.
 
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه افزایش برودت هوا و سرمای بی سابقه در کشور موجب شده مصرف گاز در بخش خانگی بسیار صعودی باشد، گفت: با وجود تأکیدات شرکت ملی گاز ایران همچنان شعله‌های بخاری‌ها بالا است.
 
جوادی خاطرنشان کرد: لازم است همه در راستای رعایت و مدیریت مصرف اهتمام کنند؛ چرا که پایداری شبکه، مستلزم همراهی همه مردم است تا مشکلی به وجود نیاید.
برچسب ها: رامسر ، گاز ، بحران
ارسال به دوستان
«دختران قاجاری در کلاس درس»؛ 130 سال قبل (عکس) عراقچی: تحریم صادرات نفت و پتروشیمی تعلیق شد/ برخی پول های مسدود شده آزاد شدند / طرح بزرگ بازسازی و توسعه اقتصادی ایران اجرایی شد معمای نام‌گذاری خودروهای مرسدس‌ بنز؛ هر حرف و عدد چه معنایی دارد؟ چوب گلف بوگاتی معرفی شد / تبدیل زمین گلف به پیست مسابقه (+عکس) چرا بعضی‌ها بعد از نوشیدن قهوه آرام می‌شوند و بعضی مضطرب؟ قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) درخشش بیرانوند در جام جهانی؛ بهترین بازیکن زمین شد تیزبین ها مچ این ماهی پنهان کار را بگیرند! / رکورد 10 ثانیه رکوردداران حبس نفس با حضور یک قهرمان برهنه! (اینفوگرافیک) رقابت در عصر هوش مصنوعی: چه کسانی برنده خواهند بود؟ استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تخمین هزینه پروژه های صنعتی