فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۳۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۳-۱۱-۱۴۰۳
کد ۱۰۳۶۷۲۲
انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۳-۱۱-۱۴۰۳

وضعیت گاز در رامسر بحرانی شد

وضعیت گاز در رامسر بحرانی شد
مجتبی عشوری رئیس اداره گاز رامسر در خصوص وضعیت بحرانی گاز در رامسر اظهار داشت: با توجه به وضعیت بحرانی گاز در این منطقه، برای جلوگیری از قطعی گسترده گاز، گاز ویلا‌های خالی از سکنه، اماکن تجاری بزرگ، استخر‌ها و جایگاه‌های سی‌ان‌جی به طور موقت قطع شده است.
رئیس اداره گاز رامسر از وضعیت بحرانی گاز در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور مدیریت مصرف، گاز برخی اماکن تجاری بزرگ، ویلاهای خالی از سکنه و جایگاه‌های سی‌ان‌جی موقتاً قطع شده است.
 
به گزارش تسنیم، مجتبی عشوری رئیس اداره گاز رامسر در خصوص وضعیت بحرانی گاز در رامسر اظهار داشت: با توجه به وضعیت بحرانی گاز در این منطقه، برای جلوگیری از قطعی گسترده گاز، گاز ویلا‌های خالی از سکنه، اماکن تجاری بزرگ، استخر‌ها و جایگاه‌های سی‌ان‌جی به طور موقت قطع شده است.
 
وی با بیان اینکه همه نیرو‌های اداره گاز رامسر در حالت آماده‌باش هستند، تاکید کرد: این اقدامات به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز انجام شده و همکاری مردم در کاهش مصرف، امری ضروری است.
 
عشوری با بیان اینکه این بحران بسیار جدی است، افزود: شهروندانی که ویلای خالی از سکنه دارند، می‌توانند با شماره ۱۹۴ تماس بگیرند تا نسبت به بررسی و قطع گاز این واحد‌ها اقدام شود.
 
 وی همچنین از مردم خواست تا در این شرایط بحرانی، با صرفه‌جویی در مصرف گاز، به مدیریت این وضعیت کمک کنند.
 

پایداری شبکه گاز، با اعمال مدیریت سوخت صنایع و جایگاه‌های CNG

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: قطع گاز جایگاه‌های CNG موقتی و در راستای پایداری شبکه گاز است.
 
جوادی با بیان اینکه مصرف گاز استان به ۴۲ میلیون متر مکعب رسید، افزود: شرکت گاز با هماهنگی مدیریت سوخت استان مازندران اقدام به قطع موقتی گاز برخی جایگاه‌ها کرده است.
 
وی تصریح کرد: بنابر ابلاغ و دستورالعمل ستاد ملی گاز ایران محدودیت‌هایی برای صنایع و واحد‌های تولیدی و همچنین جایگاه‌های CNG ابلاغ شده و این واحد‌ها باید از سوخت دوم و جایگزین استفاده کنند.
 
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه افزایش برودت هوا و سرمای بی سابقه در کشور موجب شده مصرف گاز در بخش خانگی بسیار صعودی باشد، گفت: با وجود تأکیدات شرکت ملی گاز ایران همچنان شعله‌های بخاری‌ها بالا است.
 
جوادی خاطرنشان کرد: لازم است همه در راستای رعایت و مدیریت مصرف اهتمام کنند؛ چرا که پایداری شبکه، مستلزم همراهی همه مردم است تا مشکلی به وجود نیاید.
برچسب ها: رامسر ، گاز ، بحران
ارسال به دوستان
رایزنی عراقچی و وزیر خارجه امارات روس‌اتم: طی هفته‌های آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند رکوردشکنی گرما در اروپا با حدود ۳۰۰ فوتی چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد