فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۹۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۲۶-۰۶-۱۴۰۴
کد ۱۰۹۵۰۳۵
انتشار: ۱۲:۳۷ - ۲۶-۰۶-۱۴۰۴

نوکیا 15 سال پیش نارنجی داشت وقتی اپل مد نبود! (عکس)

نوکیا 15 سال پیش نارنجی داشت وقتی اپل مد نبود! (عکس)
یک تصویر منتشر شده در فضای مجازی، دو گوشی نوکیا ان۸ و آیفون ۱۷ پرو را با رنگ نارنجی در کنار یکدیگر قرار داده است. نوکیا ان8 یکی از پیشرفته ترین محصولات این کمپانی فنلاندی بود که از بدنه فلزی فوق العاده با کیفیت و دوربین حرفه ای با لنز کارل زایس بهره می برد. در بحث طراحی نیز ان8 بواسطه الگوی نامتعارفی که در قسمت سر و انتهای بدنه همراه خود داشت به یکی از رادیکال ترین نمونه های زمان خود مبدل شد.

نوکیا 15 سال پیش نارنجی داشت وقتی اپل مد نبود! (عکس)

ارسال به دوستان
موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند