فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۴۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۱-۱۲-۱۴۰۴
کد ۱۱۴۸۹۴۹
انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۱-۱۲-۱۴۰۴

حمل‌ونقل عمومی تهران رایگان شد

مترو
استاندار تهران از رایگان شدن خدمات حمل‌ونقل عمومی در پایتخت به‌منظور حمایت از مردم و مدیریت مصرف سوخت خبر داد.

محمدصادق معتمدیان، استاندار تهران، در زمینه تدارک اقداماتی برای تسهیل تردد شهروندان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تسنیم، معتمدیان اظهار کرد: در راستای حمایت از مردم و مدیریت مصرف سوخت، خدمات حمل‌ونقل عمومی در تهران به‌صورت رایگان ارائه می‌شود و شهروندان نیز با استقبال از این طرح، بدون مشکل از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند. 

وی افزود: مدیریت و تقسیم کار در این حوزه با نظارت شهرداری تهران انجام شده و شهروندان تهرانی می‌توانند برای پیگیری امور مربوط به خسارات احتمالی به ۲۲ منطقه شهرداری تهران و ۱۲۶ ناحیه شهری مراجعه کرده و پرونده‌های خود را ثبت و مدارک لازم را ارائه دهند. 

استاندار تهران ادامه داد: پس از انجام ارزیابی‌های لازم، روند جبران خسارات از سوی شهرداری تهران انجام خواهد شد و این سازوکار برای شهرستان‌های استان تهران نیز پیش‌بینی شده است. 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک)