فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۵۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۱۵-۰۱-۱۴۰۵
کد ۱۱۵۳۹۹۸
انتشار: ۱۴:۴۳ - ۱۵-۰۱-۱۴۰۵

عراقچی: زنده باد پاکستان

عراقچی
ما قدردان تلاش‌های پاکستان هستیم و هرگز از رفتن به اسلام آباد خودداری نکرده‌ایم.

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی از تلاش‌های کشور پاکستان برای توقف جنایات آمریکا و رژیم اسرائیل تشکر کرد.

به گزارش تسنیم، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به ادعای رسانه‌های آمریکایی نسبت به رویکرد ایران در قبال تلاش‌های پاکستان در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: رسانه‌های آمریکایی مواضع ایران را به طور جعلی منعکس می‌کنند.

عراقچی تاکید کرد: ما قدردان تلاش‌های پاکستان هستیم و هرگز از رفتن به اسلام آباد خودداری نکرده‌ایم. (مشکل ما با پاکستان نیست) آنچه برای ما مهم است شرایط پایان قطعی و پایدار جنگ غیرقانونی و نامشروعی است که بر ما تحمیل شده است.

وزیر امور خارجه در آخر نوشت: زنده باد پاکستان.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشده است؟ ۰.۹ درصد معتادان ایران «زن» هستند/ وجود بیش از ۳۳۰ میلیون معتاد در دنیا «علی الاصول» در پیام رهبری یعنی چه؟ راه‌اندازی سامانه «بینا» برای ثبت‌نام دانش‌آموزان/ برپایی کلاس‌های تقویتی برای ابتدایی‌ها روابط زن و شوهر و تناقض‌ های پنهان: چرا هم زمان هم خوشبخت‌ ایم و هم سردرگم؟ شگفتی بدن انسان؛ دلیلی که ریه ها غرق نمی شوند بهترین شهرهای دایره‌ای جهان در سال ۲۰۲۶ کدامند؟ روزنامه اطلاعات: آقای دولت! طاقت مردم دارد تمام می شود؛ با حذف یارانه نان؛ پاس گل به دشمن ندهید تیراندازی در مدرسه‌ای در فیلیپین/ ۳ کشته و چندین مصدوم ۳کشته در آتش‌سوزی مرگبار ۲ پژو / احتمال افزایش آمار جان‌باختگان با کشف یک گوشواره نوزاد ۵۴ مصدوم و ۱۸ مفقود در پی انفجار در منطقه صنعتیِ قطر رگبار پراکنده باران در ۵ استان نوار شمالی کشور سدهای کشور چقدر آب دارند؟ ۳ شرط تل‌آویو برای خروج از جنوب لبنان قدیمی‌ترین تصویر از یک «خودروی زرهی» در ایران؛ 110 سال قبل