کد خبر ۱۱۵۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۰۳-۰۲-۱۴۰۵
کد ۱۱۵۷۹۳۶
انتشار: ۱۷:۰۸ - ۰۳-۰۲-۱۴۰۵

اگر من به جای تصمیم‌گیران بودم!

احمد زیدآبادی
تنظیم صنعت دفاعی کشور با یک پیمان امنیت دسته‌جمعی منطقه‌ایِ متضمن امنیت پایدار برای ایران و تمام همسایگان را به طور علنی و به صورتی که تمام جهان از ان آگاه شوند، به آمریکا پیشنهاد می‌دادم. 
احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: اگر من به جای تصمیم‌گیران کشور بودم؛
 
چشم‌پوشی از غنی‌سازی در مقابل لغو صفر تا صد تحریم‌ها. 
 
کمک به گروه‌های همسو در منطقه برای زمین‌گذاشتن سلاح در مقابل پایان اشغال کرانهٔ باختری و بیت‌المقدس شرقی و بازگشت اسرائیل به مرزهای ژوئن 1967 در همهٔ جبهه‌ها. 
 
تنظیم صنعت دفاعی کشور با یک پیمان امنیت دسته‌جمعی منطقه‌ایِ متضمن امنیت پایدار برای ایران و تمام همسایگان را به طور علنی و به صورتی که تمام جهان از ان آگاه شوند، به آمریکا پیشنهاد می‌دادم. 
 
گرچه مطمئنم که دولت ترامپ و بخصوص دولت نتانیاهو این پیشنهاد را به هیچوجه نمی‌پذیرند اما خاصیتش این است که رد این پیشنهاد هر دوی آنها را چه در صحنهٔ چهانی و چه در جامعهٔ خودشان رسوا و منزوی خواهد کرد و بهانه‌های آنان برای حمله به ایران را به طور مطلق ابطال خواهد ساخت. 
 
اما چه کنم که من تصمیم‌گیر نیستم!
برچسب ها: زیدآبادی ، صنعت ، جنگ
ارسال به دوستان
سفیر روسیه: نیروگاه هسته‌ای جدیدی در ایران احداث می‌کنیم استوری رضا گلزار برای تیم ملی (عکس) آغاز روند افزایشی تخصیص ارز به بخش صنعت / برنامه‌ریزی بانک مرکزی برای استفاده از منابع ارزی آزادشده تکذیب خبر مسدود شدن ورودی‌های تهران توسط پلیس راهور امیدواری سازمان سینمایی برای اکران بازی احتمالی ایران در جام جهانی برخورد هواپیما به یک آسمان‌خراش در چین/ یک کشته و ۱۳ زخمی مجید جلالی: همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داریم علم الهدی: باید نقاط ضعف دشمن را برجسته کنیم سومین پیروزی هندبال ساحلی ایران در قهرمانی جهان "آنچه هنوز در مورد توافق با ایران به شما گفته نشده است" اسکان زائران مراسم تشییع در بیش از 1000 مدرسه تهران چمران خواستار بررسی راهکارهای حمایتی برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده شد سگ آبی روسی که خیلی کند است! (+تصاویر) مهلت ۸۷ روزه برای ثبت‌نام معافیت سربازی فرزندآوری بزرگ‌ترین عملیات ترافیکی تاریخ پلیس راهور برای وداع با رهبر شهید