فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۷۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۳۱-۰۳-۱۴۰۵
کد ۱۱۷۲۰۷۰
انتشار: ۱۸:۰۱ - ۳۱-۰۳-۱۴۰۵

تغییر ساعت کاری ادارات بوشهر از اول تیرماه

ساعت کاری
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر از تغییر ساعت کاری ادارات این استان از اول تیرماه خبر داد. بر اساس این تصمیم و برای مدیریت بهینه مصرف انرژی، دستگاه‌های اجرایی بوشهر تا اطلاع ثانوی از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر فعالیت خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی این استان از روز دوشنبه اول تیرماه تا اطلاع ثانوی، با هدف مدیریت مصرف انرژی و حفظ پایداری شبکه سراسری برق، از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر تعیین شده است.

به گزارش ایرنا، فردین اسلامی‌راد اظهار کرد: با عنایت به مصوبه کارگروه استانی مدیریت بهینه مصرف انرژی و حسب موافقت استاندار بوشهر، به منظور مدیریت مصرف انرژی، حفظ پایداری شبکه سراسری برق و پیشگیری از بروز خاموشی با هدف تأمین آسایش آحاد مردم، ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان از روز دوشنبه اول تیرماه تا اطلاع ثانوی از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۲ تعیین شده است.

وی افزود: مابقی ساعات کار موظفی کارکنان با تمهیدات لازم و از طریق دورکاری جبران خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها از شمول این بخشنامه مستثنی هستند، ادامه داد: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، پاسگاه‌های نظامی و انتظامی، واحدهای عملیاتی دستگاه‌های مشمول ماده ۱۲ قانون امور گمرکی و نیروهای دارای نوبت شیفت گردان، مشمول این تغییر ساعت کاری نخواهند بود.

اسلامی‌راد درباره ساعت کاری بانک‌ها نیز گفت: ساعت فعالیت بانک‌ها توسط کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان و پس از هماهنگی با استانداری بوشهر اعلام خواهد شد.

وی همچنین بر ضرورت صرفه‌جویی حداکثری در مصرف برق تأکید کرد و افزود: لازم است دمای تجهیزات سرمایشی بر روی ۲۴ درجه سانتی‌گراد تنظیم و سیستم‌های سرمایشی حداقل ۱۵ دقیقه پیش از پایان ساعت کاری خاموش شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر یادآور شد: شهرداری‌های استان باید برنامه‌ریزی لازم را برای بهره‌گیری حداکثری از ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری متناسب با ساعات جدید فعالیت ادارات انجام دهند.

اسلامی‌راد تصریح کرد: بالاترین مقام هر دستگاه اجرایی مسئول اجرای مفاد این بخشنامه است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و نظارت شود که اجرای این مصوبه خللی در پاسخگویی و تداوم ارائه خدمات به مردم ایجاد نکند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک)