فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۳۷۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۶-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۳۷۶۴
انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۶-۰۲-۱۳۹۰

ورود همراه اول به نسل چهارم موبایل

عصر ایران
وی در مورد سرمایه گذاری همراه اول در اپراتور وایمکس مبین نت با بیان اینکه 40 درصد سهام این شرکت توسط همراه اول خریداری شده است، تاکید کرد که این سرمایه گذاری با هدف ارائه خدمات وایمکس به 31 استان انجام شده است.

نخستین مجمع عمومی سالانه شرکت ارتباطات سیار پس از ورود این شرکت به بازار بورس صبح امروز با حضور صاحبان سهام برگزار شد که طی آن مدیرعامل این شرکت از تصمیم همراه اول برای ارائه نسل چهارم موبایل در کشور خبر داد.

به گزارش مهر، وحید صدوقی صبح امروز در نخستین مجمع عمومی سالانه شرکت ارتباطات سیار ایران با ارائه گزارش عملکرد سال 89 این شرکت از سهم 65 درصدی همراه اول و 34 درصدی ایرانسل در بازار تلفن همراه کشور خبرداد و گفت: تعداد مشترکان GPRS همراه اول به 4 میلیون نفر رسیده، این به این معنا است که 4 میلیون مشترک همراه اول از اینترنت روی بستر موبایل استفاده می کنند.

وی به اشاره به ارتقای شبکه همراه اول از نسل 2 به نسل 4 اظهارداشت: فاز آزمایشی پیاده‌سازی نسل چهارم در حال انجام است و پس از کسب مجوزهای لازم از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی این طرح به صورت رسمی پیاده‌سازی خواهد شد.
 
صدوقی تاکید کرد: عرضه 4G در موعد قانونی و پس از راه اندازی فاز پایلوت آن قابل انجام خواهد بود.
 
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه هیئت مدیره این شرکت در هفته سوم اسفند اصلاح ساختار همراه اول را مصوب کرده است، خاطرنشان کرد: همچنین با تصویب هیئت مدیره، شرکت سرمایه گذاری نور دنا تشکیل شده است.
 
وی در مورد سرمایه گذاری همراه اول در اپراتور وایمکس مبین نت با بیان اینکه 40 درصد سهام این شرکت توسط همراه اول خریداری شده است، تاکید کرد که این سرمایه گذاری با هدف ارائه خدمات وایمکس به 31 استان انجام شده است.
 
صدوقی در مورد سرویس کیف پول الکترونیکی "جیرینگ" که سال گذشته در نمایشگاه تله کام از سوی همراه اول عرضه شده بود، نیز گفت: شرکت پرداخت اول کیش بعنوان اولین سرویس دهنده خدمات مالی اپراتور محور با نشان تجاری "جیرینگ" برای سرویس دهی به 41 میلیون مشترک همراه اول ایجاد شده است.
 
صاحبان سهام همراه اول به ازای هر سهم 500 تومان می گیرند
 
در نخستین مجمع سالانه شرکت همراه اول که با حضور بیش از 90 درصد سهامداران حقیقی و حقوقی این شرکت برگزار شد، با سود صاحبان سهام به ازای هر سهم مبلغ 500 تومان موافقت و مقرر شد این سود طی سه روز بین سهامداران حقیقی و تا 15 روز برای سهامداران حقوقی توزیع شود.
 
همراه اول 1184 میلیارد تومان سود انباشته داشته و از آذرماه 89 تاکنون 5/8 درصد سهام این اپراتور در فرابورس عرضه شده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
0
1
تمامي آنهايي كه مشتركين سالهاي اوليه همراه اول هستند در واقع سهامداران همراه اول محسوب مي شوند و حق بيشتري بايد داشته باشند.
پیش‌بینی جدید از تاریخ انقراض گیاهان؛ آخرین برگ سبز زمین چه زمانی پایین می‌افتد؟ مقایسه درآمد بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) آشنایی با مکانیسم، مزایا و معایب گیربکس «CVT» عکس دسته‌جمعی «بلژیکی‌ها» در ایران دوران قاجار ترکان خاتون؛ ملکه نگون‌بخت ایران میان‌وعده‌های خوب برای تقویت سلامت روده را بشناسید رازهای بزرگ کیهان؛ ۱۱ معمای بی‌پاسخ که علم را به چالش می‌کشند شکار ذرات نامرئی؛ نتایج اولیه بزرگ‌ترین آشکارساز نوترینو جهان منتشر شد کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد