فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۱۰-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۴۱۵۲
انتشار: ۱۵:۳۹ - ۱۰-۰۲-۱۳۹۰

نماینده آبادان: چرا هنوز آب قابل شرب نداریم؟

عصر ایران
طرح آبرسانی غدیر در آبادان بیش از 8 ماه است که افتتاح شده اما متاسفانه این طرح تاکنون مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است.
نماینده مرد آبادان با انتقاد از بی‌توجهی وزارت نیرو به تامین آب آشامیدنی مناطق مختلف کشور گفت: مردم آبادان از آب آشامیدنی سالم و باکیفیت محروم هستند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، "سید حسین دهدشتی" در جلسه علنی بعدازظهر امروز مجلس - شنبه 10 اردیبهشت - طی تذکر شفاهی به وزارت نیرو اظهار داشت: طرح آبرسانی غدیر در آبادان بیش از 8 ماه است که افتتاح شده اما متاسفانه این طرح تاکنون مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است.

نماینده مردم آبادان با اشاره به تامین آب شرب با کیفیت شهر قم در هفته گذشته ابراز امیدواری کرد وزارت نیرو به منطقه آبادان نیز توجه و عنایت ویژه‌ای داشته باشد و هر چه سریع‌تر طرح آبرسانی غدیر را راه‌اندازی کند و آب آشامیدن سالم را برای مردم آبادان فراهم سازد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: شرب ، شیرین ، آبادان
ارسال به دوستان
ردپای دو شرکت آمریکایی در سفره‌های ایرانی‌ها/ چرا ترامپ در مورد تجارت کشاورزی ایران دروغ گفت؟ انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱-۱ مصر/رامین بازی را مساوی کرد صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا