فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۴-۰۵-۱۳۹۰
کد ۱۷۴۳۸۸
انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۴-۰۵-۱۳۹۰

خودکشی یک زن در متروی تهران


روز گذشته یک زن 40 ساله، با پرت کردن خود به سمت قطار در حرکت در خط یک متروی تهران جان باخت.
 
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت: این حادثه ساعت 13 و 25 دقیقه در خط یک ایستگاه نواب روی داد.

محمدیان افزود: بر اثر این حادثه، حدود یک ساعت و 50 دقیقه کل خطوط مترو از حرکت باز ایستاد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: خودکشی ، متروی تهران
ارسال به دوستان
«میانجی مرموز قطری» در مذاکرات ایران - آمریکا کیست؟ / 4 سفر به تهران در 10 روز ۳ روز بعد؛ اختلال بانک‌ها همچنان ادامه دارد اعتراض مردم یونان به واگذاری بخشی از ساحل کشورشان به اسرائیل راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ