فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۰۵-۰۵-۱۳۹۱
کد ۲۲۴۷۳۴
انتشار: ۰۹:۰۲ - ۰۵-۰۵-۱۳۹۱

14 کشته و مجروح در حادثه شهربازی اردبیل


فارس: معیوب بودن دستگاه رنجر شهربازی شورابیل به کشته و مجروح شدن 14 نفر در این شهر بازی بزرگ اردبیل انجامید.

شب گذشته از شورابیل خبر رسید که با شکسته شدن دستگاه رنجر در محوطه شهربازی شورابیل متاسفانه دو نفر از هموطنانمان کشته و بیش از 12 نفر زخمی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

در این حادثه تلخ که با وجود توصیه‌های متعدد برای برطرف کردن عیوب دستگاه‌های شهربازی رخ داد یک نفر از مصدومان که از ناحیه ساق پا در وسط آهن‌پاره‌های این دستگاه گیر کرده بود به شدت آسیب دیده و در کنار سایر مصدومان به بیمارستان اردبیل منتقل شدند.

از زمان وقوع این حادثه تماس‌های مکرر خبرگزاری فارس دفتر اردبیل با مسئولان شهرداری این شهر، اورژانس و دیگر مدیران و مسئولان مرتبط در منطقه نمونه گردشگری شورابیل بی‌نتیجه بود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کشته ، مجروح ، شهربازی ، اردبیل
ارسال به دوستان
گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟