فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۲۳-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۴۱۲۱۴
انتشار: ۱۰:۵۶ - ۲۳-۰۸-۱۳۹۱

وزیر کشور به پاکستان رفت

عصر ایران
جلسه کارشناسی ارشد این اجلاس روز گذشته برگزار شده است و امروز مراسم افتتاح اجلاس رسما با حضور رئیس جمهور پاکستان برگزار خواهد شد.

وزیر کشور به منظور شرکت دراجلاس منطقه ای وزرای مبارزه با مواد مخدر به پاکستان سفر کرد.

به گزارش مهر، مصطفی محمد نجار، وزیر کشور شب گذشته به منظور شرکت دراجلاس منطقه ای وزرای مبارزه با مواد مخدر وارد اسلام آباد شد.

بر اساس این گزارش در این سفر، معاون وزیر کشور، رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر و کارشناسان مربوطه در زمینه مبارزه با مواد مخدر وزیر کشور را همراهی می کنند.

در اجلاس منطقه ای مواد مخدر که از روز گذشته در پاکستان آغاز به کار کرده است، 12 کشور شرکت می کنند که 7 کشور از آسیای میانه هستند و بقیه کشورها نیز شامل ایران، آذربایجان ، روسیه ، چین ، هند و ... است.

جلسه کارشناسی ارشد این اجلاس روز گذشته برگزار شده است و امروز مراسم افتتاح اجلاس رسما با حضور رئیس جمهور پاکستان برگزار خواهد شد.

اعلامیه پایانی اجلاس نیز تا بعداز ظهر امروز به تصویب وزرای کشورها خواهد رسید.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: وزیر کشور ، پاکستان
ارسال به دوستان
چرا بلانشو «فوکو» را نویسنده‌ای در فضای ادبی می‌خواند؟ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا