فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۷۰۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۳۰-۰۹-۱۳۹۱
کد ۲۴۷۰۴۲
انتشار: ۱۴:۱۲ - ۳۰-۰۹-۱۳۹۱

تشکر وزیر از تذکر پلیس

تشکر وزیر از تذکر پلیس
وزیر امور خارجه امارات با انتشار متنی در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد پلیس ابوظبی وی را متوقف کرده و از او خواسته بود در هنگام رانندگی، با موبایل مکالمه نکند.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، شیخ عبدالله در این متن از پلیس هم تشکر کرد.

شیخ عبدالله از اعضای خانواده حاکم در منطقه ابوظبی است. خانواده های حاکم در مناطق هفت گانه امارات، از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

او در متن توئیتر خود نوشته بود: هنگام رانندگی، وقتی از تلفن استفاده می کردم، پلیس، به من تذکر داد. پلیس ابوظبی ممنونم.

وزیر خارجه 40 ساله امارات، فرزند شیخ زاید رئیس سابق دولت این کشور است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: وزیر خارجه ، امارات ، پلیس
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱۰
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Kazakhstan
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
3
46
جریمه نکرد؟؟؟؟
ناشناس
Germany
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
3
45
بچه جون موقع رانندگی با موبایل حرف نزن دیگه !
بزرگ‌ترین حسرت مشترک نیمی از زنان جهان هیات عَلَم در تاسوعای ارومیه مالکان در چه شرایطی می‌توانند حکم تخلیه بگیرند؟ ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان