فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۲۲-۱۲-۱۳۹۱
کد ۲۶۲۵۰۶
انتشار: ۱۵:۲۴ - ۲۲-۱۲-۱۳۹۱

زهر زنبور برای مقابله با ایدز

عصر ایران
دانشمندان قصد دارند با تهیه یک ژل از این ماده، از سرایت این ویروس جلوگیری کنند.
محققین دانشکده پزشکی دانشگاه واشینگتن آمریکا، موفق به کشف مهمی شدند.
 
یک ماده شیمیایی در کیسه زهر زنبور که هنگام نیش زدن تشرح می شود، بدون آکه به سلولهای سالم آسیبی وارد سازد، اچ.آی.وی عامل بیماری ایدز را تخریب می کند.
 
دانشمندان قصد دارند با تهیه یک ژل از این ماده، از سرایت این ویروس جلوگیری کنند.
 
جوشوئا ال. هود از محققین این دانشگاه، می گوید: "امیدواریم این ژل بتواند در مناطقی که احتمال پخش سریع ویروس زیاد می باشد، به عنوان یک عامل پیشگیرانه عمل کرده و بدین وسیله از جلوگیری ویروس به دیگران جلوگیری گردد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: زهر زنبور ، ایدز ، ویروس
ارسال به دوستان
ادعای بسنت: آمریکا می‌تواند معافیت‌های تحریمی ایران را پس بگیرد دانشمندی که برای اثبات نظریه‌اش خون بیمار را به خود تزریق کرد عاشوراء و سنت های حاکم بر زمانه کاهش محدودیت‌های تیم ملی ایران در آمریکا تاریخ به روایت تصویر / گنج مرکرس هیتلر و تابلویی از مانه نذر ماندگار؛ نذری که امید را بر سفره بیماران می نشاند موساد در سوئیس قصد ترور عاصم منیر را داشت؟ پزشکیان: می‌شود جان را داد اما آزادگی را نه ترامپ: سنای آمریکا رأی خود درباره اختیارات جنگی علیه ایران را تغییر داد/ از همه سپاسگزارم طبقۀ متوسط در ایران؛ کوچک می‌شود یا دگرگون؟ زلزله دوقلو در ونزوئلا و تخریب گسترده (+عکس)/ 23 کشته تاکنون / پیش بینی 10 هزار کشته / ترامپ: تعداد کشته ها، هولناک است عکس‌های صدساله از عاشورا! بقایی: ناتو باید به خاطر همدستی در جنایات آمریکا-اسرائیل علیه ایران پاسخگو باشد راز افزایش شادی در محل کار با یک فرمول رایگان منظرۀ «گنبد هارونیه توس» در زمان ناصرالدین شاه قاجار