کد خبر ۲۶۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۱۴-۰۱-۱۳۹۲
کد ۲۶۴۷۹۳
انتشار: ۱۶:۳۷ - ۱۴-۰۱-۱۳۹۲

بازدید مسافران نوروزی از جزیره ابوموسی

استاندار هرمزگان گفت: برای اولین بار میهمانان نوروزی از طریق بندر لنگه به جزیره ابوموسی سفر کردند.

ابراهیم عزیزی روز چهارشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون سه میلیون و 100 هزار نفر مسافر با 450 هزار دستگاه خودرو به جزایر خلیج فارس عزیمت کرده اند.

وی افزود: مسافران از مبداء بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر، پارسیان و بندرآفتاب به جزایر چهارده گانه خلیج فارس و بیشتر به ابوموسی، هرمز، قشم، لارک، لاوان و کیش سفر کردند.

استاندار هرمزگان گفت: طبق نظرسنجی ها ، بعضی از میهمانان نوروزی حدود10 شبانه روز از تعطیلات خود را در این استان گذراندند.
برچسب ها: مسافر ، نوروزی ، ابوموسی
ارسال به دوستان
قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) درخشش بیرانوند در جام جهانی؛ بهترین بازیکن زمین شد تیزبین ها مچ این ماهی پنهان کار را بگیرند! / رکورد 10 ثانیه رکوردداران حبس نفس با حضور یک قهرمان برهنه! (اینفوگرافیک) رقابت در عصر هوش مصنوعی: چه کسانی برنده خواهند بود؟ استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تخمین هزینه پروژه های صنعتی آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و شش واکنش نتانیاهو به شایعات تاثیرپذیری از دونالد ترامپ وقوع انفجار در تاسیسات گاز مایع راس لفان قطر گل آفساید طارمی؛ هیجان در نیمه نخست جدال ایران و بلژیک تنها عرق کردن نیست؛ راه پنهان از دست دادن آب بدن