فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۱۲-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۷۰۸۴
انتشار: ۱۹:۰۶ - ۱۲-۰۹-۱۳۹۲

خاطره ناطق نوری از سفر رهبری به نیویورک

رئیس دفتر بازرسی دفتر رهبری معتقد است عصبانیت اسرائیل از توافق هسته ای ایران نشان از موفقیت ایران دارد.

به گزارش خبر آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری در جمع طلاب حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) در لواسان تاکید کرد: هیچ مذاکره ای بدون اذن رهبری رخ نمی دهد و هر جا بدون اذن بوده ایشان تذکر داده اند. وی افزود: این توافقنامه یک موفقیت بود. دلیل آن هم اینکه چند گروه عصبانی شدند. اسرائیل عصبانی است. نخست وزیر این رژیم غاصب با آن حالت نامتعادل آمد و ضد این توافقنامه و آمریکا موضع گرفت. برخی دیگر هم عصبانی شدند. اگر در این توافقنامه سر ما کلاه رفته باشد اسرائیل باید خوشحال باشد. اگر ما باخته باشیم اسرائیل می بایست جشن می گرفت.

وی با اشاره به خاطره ای درباره سفر رهبری به سازمان ملل اظهار کرد: در سفر رهبری معظم انقلاب در زمان ریاست جمهوری ایشان به نیویورک که بنده هم همراه ایشان بودم، وقتی با آقای ظریف رو به رو شدیم فرمودند این آقای ظریف را می بینید، او عمیقاً متدین است. ناطق نوری افزود: این آقای ظریف از زمان قطعنامه 598 یل مذاکره و مباحث حقوقی است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
ردپای دو شرکت آمریکایی در سفره‌های ایرانی‌ها/ چرا ترامپ در مورد تجارت کشاورزی ایران دروغ گفت؟ انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱-۱ مصر/رامین بازی را مساوی کرد صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا