کد خبر ۳۱۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۷ - ۲۸-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۱۰۰۶۵
انتشار: ۰۷:۵۷ - ۲۸-۰۹-۱۳۹۲

ظریف به پاکستان رفت

 وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد روز پنجشنبه در راس هیات سیاسی و پارلمانی به پاکستان عزیمت کرد.
 
به گزارش ایرنا ، محمد جواد ظریف برای شرکت در شانزدهمین اجلاس شورای وزیران هشت کشور اسلامی در حال توسعه موسوم به دی هشت عازم اسلام آباد شد.
 
وی در این اجلاس یک روزه ضمن ایراد سخنرانی ، با مقامات پاکستانی و برخی وزیران امور خارجه کشورهای عضو گروه دی هشت دیدار و گفت وگو خواهد کرد.
 
اجلاس وزیران امور خارجه گروه دی هشت به ریاست پاکستان برگزار می شود.
 
ریاست گروه دی هشت از سال 2012 میلادی تا پایان سال 2014 برعهده پاکستان است.
 
گروه دی هشت متشکل از هشت کشور اسلامی در حال توسعه شامل ایران ، ترکیه پاکستان ، بنگلادش ، اندونزی، مالزی مصر و نیجریه است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
نمایش هلیکوپتر کبری با دندان های تیز در داکسفورد (+عکس) اعتراف دبیرکل ناتو؛ پای اروپا به جنگ علیه ایران باز شد نگین معماری مدرن کپنهاگ (+عکس) سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تراژیک نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+عکس)