فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۴-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۴۹۹۸
انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۴-۱۰-۱۳۹۲

مسمومیت 69 نفر در کرمان با گاز منواکسید کربن

رییس اورژانس 115 کرمان گفت: 69 نفر از کارگران یک کارگاه خدماتی در شهر کرمان بر اثر استنشاق گازمنواکسید کربن مسموم شدند.

ˈمحمدحسین مصدقˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ابتدا با تماس تلفنی دو مورد مسومیت اعلام شد که با حضور نیروهای اورژانس 69 نفر علائم مسمومیت را داشتند.

وی اظهار داشت: ماموران اورژانس کرمان تعدادی از این افراد را در محل درمان و 39 نفر را نیز برای درمان بیشتر به بیمارستانهای افضلی پور، شفا و آیت الله کاشانی منتقل کردند.

او بیان کرد: اورژانس کرمان با اعزام هفت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به این افراد خدمت رسانی کرد.

وی در مورد علت بروز این حادثه گفت: دودی که از بخاری این کارگاه خارج می شد با فن به داخل نفوذ می کرد که همین امر باعث مسمومیت کارگران در این کارگاه شد.

او گفت: این حادثه صبح امروز بر اثر نبود تهویه مناسب در سالن این کارگاه رخ داد.
ارسال به دوستان
نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند