فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۱۷-۰۲-۱۳۹۳
کد ۳۳۴۶۷۰
انتشار: ۱۰:۱۸ - ۱۷-۰۲-۱۳۹۳

رفع تصرف اراضی ملی بروجرد

 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد از رفع تصرف اراضی ملی این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، داریوش عباسی بیان‌کرد: بیش از 31 هکتار از اراضی ملی واقع در شهر بروجرد در قالب 12 فقره پرونده تخلفی رفع تصرف شد.
 
وی اضافه کرد: در سال گذشته با کمک و مساعدت دستگاه قضایی شهر بروجرد و پیگیری مستمر نیروهای حفاظتی و حقوقی، این اراضی ملی از دست متجاوزان خارج شد.
 
عباسی ادامه‌داد: این اراضی تصرفی در اختیار زمین‌خواران بود که با تلاش واحد حقوقی و مجموعه پرسنل مرتبط، شناسایی و پس از رفع تصرف به اداره منابع طبیعی به نمایندگی از دولت بازگشت داده شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: تصرف ، اراضی ، بروجرد
ارسال به دوستان
پاگانی زوندا اتک ؛ میزبان یک تودوزی زیبا و جذاب (+عکس) استوری عباس جمشیدی‌فر بازیگر خطاب به رامین رضاییان: گریه نکن مرد (عکس) 5 نکته درباره قهر جواد خیابانی تجهیز قطر و عربستان به سامانه‌های دفاع اسرائیلی از شربت تریاک تا بازار سیاه؛ روایت بحرانی که درمان اعتیاد را تهدید می‌کند/ وقتی داروی ۴۰ میلی‌گرمی، ۵ میلی‌گرمی می‌شود هشدار کارشناسان: تنش آبی در این ۹ استان شدید است هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ ۳ روز آینده مراقب باشید نرخ دلار به مرز ۱۷۰ هزار تومان بازگشت/ +نرخ طلا و سکه اختلالات بانکی چه زمانی رفع می‌شود؟‌ روایت «تلگراف» از حمله سایبری به بانک‌های ایران چرا موش‌ها در تهران زیاد شده‌اند؟ کدام مناطق تهران بیشتر در معرض این خطرند انیمیشن «ویولونیست» از سنگاپور جایزه اصلی جشنواره انسی را برد ذخایر استراتژیک نفت هند فقط ۵ روز دوام می‌آورد‌ جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های دانش‌آموزان قیمت مسکن در تهران از پیش از جنگ تاکنون ۸۰ درصد افزایش یافته است
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟