فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۲۴-۰۷-۱۳۹۳
کد ۳۶۰۷۱۸
انتشار: ۰۸:۲۱ - ۲۴-۰۷-۱۳۹۳

آمار تلفات ابولا به مرز 4500 نفر رسید

عصر ایران
در اسپانیا و آمریکا چند تن از کارکنان بخش بهداشت بیمار شده اند در حالی به نظر می رسد سنگال و نیجریه از گسترش بیشتر ابولا جلوگیری کرده اند.
ایرنا: آمار تازه سازمان بهداشت جهانی حاکی است که تا تاریخ 12 اکتبر (20 مهر) در مجموع 4 هزار و 493 نفر بر اثر شیوع ابولا جان خود را از دست داده اند.

به گزارش رویترز از ابیجان، سازمان بهداشت جهانی روز چهارشنبه همچنین اعلام کرد که در مجموع 8 هزار و 997 مورد تائید شده ، احتمالی و مظنون ابولا در هفت کشور جهان و عمدتا در کشورهای لیبریا ، سیرالئون و گینه در غرب آفریقا گزارش شده است.

این سازمان جهانی افزود: در اسپانیا و آمریکا چند تن از کارکنان بخش بهداشت بیمار شده اند در حالی به نظر می رسد سنگال و نیجریه از گسترش بیشتر ابولا جلوگیری کرده اند.

سازمان بهداشت جهانی خاطرنشان کرد: روشن است که اوضاع در کشورهای گینه ، لیبریا و سیرالئون رو به وخامت است و ابولا در این کشورها بطور گسترده و مداوم در حال انتقال است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ابولا ، بهداشت جهانی
ارسال به دوستان
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند