فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۸ - ۱۶-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۴۵۷۹
انتشار: ۲۳:۴۸ - ۱۶-۰۸-۱۳۹۳

کرار عصبانی: این چه داوری بود؟!

عصر ایران
جاسم کرار در حالی که از میکسدزون رد می‌شد به شدت به عملکرد فغانی با صدای بلند اعتراض می‌کرد.
جاسم کرار در حالی که از میکسدزون رد می‌شد به شدت به عملکرد فغانی با صدای بلند اعتراض می‌کرد.
 
به گزارش فارس، در حالی میکسدزون جایی برای گفت‌وگوی خبرنگاران با بازیکنان تیم ها است اما در تبریز این محوطه به شدت شلوغ بود و خبرنگاران برای انجام امور کاری خود دچار مشکل شدند.

همچنین جاسم کرار که از فغانی کارت زرد گرفت و از دربی محروم شد هنگامی که از میکسدزون رد می‌شد با صادی بلند به خبرنگاران گفت: با این داوری که کرد چه کار کرد؟ این چه داوری بود؟! البته کرار به گفتن همین جملات بسنده کرد و سالن میکسدزون را ترک کرد.


پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کرار
ارسال به دوستان
گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد نوحه دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد پرتغال 5-۰ ازبکستان؛ هیولا هنوز زنده است تأیید حکم حبس دوومیدانی‌کاران ایرانی در دادگاه تجدیدنظر کره جنوبی ادعای ترامپ: بازرسان هسته‌ای در زمان مناسب در ایران حضور خواهند یافت/ بازرسی‌ها ۱۰۰ درصد انجام خواهد شد تغییر قوانین پنالتی در جام جهانی ۲۰۲۶ توسط فیفا رفع اختلال خدمات کارت بانک تجارت پس از حمله سایبری اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم