فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۰-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۶۸۶۳۰
انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۰-۰۹-۱۳۹۳

سرطان، یک هنرمند دیگر را با خود برد

سرطان، یک هنرمند دیگر را با خود برد
مراسم تشییع پیکر رحمان مرادی فردا برگزار خواهد شد که به احتمال فراوان این مراسم از مقابل تالار وحدت انجام می شود.
رحمان مرادی نوازنده تار و سه تار و مدیر گروه موسیقی دانشگاه علمی کاربردی واحد 4 تهران در گذشت.

به گزارش فارس، روز گذشته رحمان مرادی پس از تحمل یک دوره بیماری سرطان ریه و سرطان کبد درگذشت.

مراسم تشییع پیکر رحمان مرادی فردا برگزار خواهد شد که به احتمال فراوان این مراسم از مقابل تالار وحدت انجام می شود.

رحمان مرادی 31 اردیبهشت سال 1350 در تهران متولد شد؛ او دوره دبیرستان را در دبیرستان البرز گذراند و دوره های لیسانس و فوق لیسانس شیمی را در دانشگاه تهران طی کرد. دکترای شیمی خود را نیز در دانشگاه ارمنستان دریافت کرد.

مرادی دوره هایی را در نوازندگی سه تار نزد احمد عبادی، داریوش صفوت و دکتر تاجبخش گذراند. دوره ماهور آزاد را با عطاالله جنگوک، دوره ردیف موسی خان معروفی را نزد هوشنگ ظریف، دوره ردیف علی اکبرخان شهنازی را نزد داریوش پیرنیاکان گذراند و مدتی را نیز نزد محمدرضا لطفی شاگردی کرد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: سرطان ، رحمان مرادی
ارسال به دوستان
ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود صادرات نفت ایران به ۴۰ میلیون بشکه رسید