فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۰۳-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۷۸۱۰۲
انتشار: ۱۶:۲۱ - ۰۳-۱۱-۱۳۹۳

فوتبال آسیا: امارات، ژاپن را زد

 تیم ملی فوتبال امارات با پیروزی درضربات پنالتی، ژاپن قهرمان دوره گذشته جام ملت های آسیا را از گردونه رقابت ها حذف کرد.
 
 به گزارش ایرنا، تیم های ژاپن و عراق در آخرین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2015 به مصاف هم رفتند و در طول 120 دقیقه به تساوی یک بر یک رسیدند.

علی مخبوط در دقیقه 7 و گاکو شیباساکی در دقیقه 81 گل های این دیدار را به ثمر رساندند.

در ضربات پنالتی هم امارات با نتیجه پنج بر چهار به پیروزی رسید تا حریف استرالیا در مرحله نیمه نهایی شود.

درضربات پنالتی عمر عبدالرحمان، علی مخبوط، ماجد حسن، حبیب الفردان و اسماعیل احمد برای امارات و ماکوتو هاسه به، گاکو شیباساکی، یوهی تویودا و ماهاتو موریشیگه برای ژاپن گلزنی کردند.

خمیس اسماعیل زننده تنها پنالتی هدر رفته امارات بود و کیسوکه هوندا و شینجی کاگاوا دو بازیکن سرشناس و با تجربه ژاپن هم دو پنالتی ژاپن را از دست دادند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ژاپن ، امارات
ارسال به دوستان
«آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود