فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۱۷-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۸۰۷۴۴
انتشار: ۲۰:۴۹ - ۱۷-۱۱-۱۳۹۳

زارع: پنالتی را شانسی گرفتم

عصر ایران
مازيار زارع هافبک ملوان که امروز در دروازه تيمش ايستاد و يک پنالتي گرفت، اين دفع توپ را شانسي قلمداد کرد.

مازيار زارع هافبک ملوان که امروز در دروازه تيمش ايستاد و يک پنالتي گرفت، اين دفع توپ را شانسي قلمداد کرد.
 به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی زارع گفت: وقتی که پنالتی شد من رفتم و درون دروازه ایستادم، به آقا فیروز هم گفتم که من می‌ ایستم. آقای فلاحت زاده هم در گوش من حرفی زد اما فضای ورزشگاه یک طوری بود که من اصلا متوجه نشدم آنها چه گفتند. در نهایت شانسی به سمت چپ پریدم و خدا را شکر پنالتی را گرفتم.

مازیار زارع ادامه داد: همه چیز من ملوان است وامیدوارم در لیگ باقی بمانیم. بازی هفته آینده مقابل راه‌آهن فینال ته جدول است و باید آن را ببریم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مازیار زارع
ارسال به دوستان
بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس)