فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۶-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۸۲۲۳۲
انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۶-۱۱-۱۳۹۳

مدیرمسوول «مهرنامه» محکوم شد

مدیرمسوول ماهنامه «مهرنامه» به پرداخت سه میلیون تومان جزای نقدی بدل از یک سال حبس و دو سال محرومیت از فعالیت مطبوعاتی محکوم شد.

وکیل مدافع مدیرمسوول ماهنامه «مهرنامه» روز یکشنبه به ایرنا گفت: جلسه دادگاه مدیرمسوول «مهرنامه» در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی «محمدرضا محمدی کشکولی» برگزار و این حکم از سوی وی صادر شده است.

«سیدمحمود علیزاده طباطبایی» ادامه داد: در این دادگاه که در 21 دی ماه با حضور اعضای هیات منصفه برگزار شد، مدیرمسوول ماهنامه «مهرنامه» مجرم شناخته شد.

وی خاطرنشان کرد: به رای صادر شده اعتراض خواهیم کرد.

اتهام مدیرمسوول «مهرنامه»، انتشار مطالب جهت تبلیغ گروه های منحرف اعلام شده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+تصاویر) ویدیوی جدید ترامپ خبرساز شد؛ ادعاهای تند درباره برنامه هسته ای ایران بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت