فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۹ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۶۳۲۳
انتشار: ۰۰:۱۹ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۳

صادقیان: ادینهو توی سرم زد

عصر ایران
پيام صادقيان مهاجم پرسپوليس مي‌ گويد رفتار بازيکن تراکتور در قبال او خوب نبوده است.
پيام صادقيان مهاجم پرسپوليس مي‌ گويد رفتار بازيکن تراکتور در قبال او خوب نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، صادقیان درباره لحظه ای که در محوطه جریمه تراکتور سرنگون شد گفت: من به بازیکن آنها برخورد کردم و به هر حال داور این صحنه را خطا تشخیص نداد. بازیکن آنها زیر پایم زد و به نظر من پنالتی بود، اما بعد از این صحنه بازیکن آنها پایم را کشید و یکی دیگر توی سرم زد و گفت پاشو بابا. من واقعا نفهمیدم این چه رفتاری بود؟

صادقیان ادامه داد: تورا به خدا به ادینهو هم گیر بدهید. او هم حرکت بدی کرد.

مهاجم پرسپولیس سپس گفت: من واقعا عصبانی شده بودم اما آندو آمد من را بغل کرد و اجازه نداد اتفاق بدی بیافتد و من محروم بشوم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پیام صادقیان
ارسال به دوستان
درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ حضور پزشکیان در هیئت عزاداری امام حسین (ع) در تبریز سازمان جهانی بهداشت: خطر جهانی ابولا همچنان پایین است تصور جالب هوش مصنوعی از زیبایی در دنیای پرندگان (تصویری) حمله حسن عباسی به مذاکره‌کنندگان؛ از گندم واشنگتن نخواهید خورد نمایش F-16 یونانی در دره های صعب العبور / رزمایش اینیوخوس 2026 (تصویری)