فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۲۲-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۷۲۱۰
انتشار: ۲۲:۰۹ - ۲۲-۱۲-۱۳۹۳

تارتار: فدراسیون بگوید ما از لیگ کنار برویم

عصر ایران
سرمربي صبا از داوري تيمش برابر در استقلال‌خوزستان به شدت ناراحت است و اعتقاد دارد در پنالتي که داور به نفع حريف اعلام کرد، داور در 2مورد اشتباه کرد.

سرمربي صبا از داوري تيمش برابر در استقلال‌خوزستان به شدت ناراحت است و اعتقاد دارد در پنالتي که داور به نفع حريف اعلام کرد، داور در 2مورد اشتباه کرد.

مهدی تارتار به ورزش سه گفت که چون صبا نه می‌ تواند در جدول صعود کند و نه سقوط، هرکاری که دلشان می‌ خواهد با این تیم انجام می‌ دهند.

چرا باید اینقدر زحمت بکشیم

یکی به ما بگوید که برای چه باید اینقدر زحمت بکشیم و هزینه کنیم وقتی قرار است کارهای ما بی ثمر باشد. ما هر روز پنج شش ساعت وقت می‌ گذاریم تا موفق شویم ولی شما دیدید که داور با ما چه کار کرد. به خدا دیگر خسته شده ایم. در خانه بازی می‌ کنیم، پنالتی ما دیده نمی‌ شود، خارج از خانه بازی می‌ کنیم کسی به ما توجه نمی‌ کند. دیگر خودمان هم خسته شده ایم.

علی خسروی از ما غذرخواهی کرد

آقای خسروی در برنامه نود می‌ گوید که پنالتی ما برابر راه‌آهن درست نبود، بعد برایش فیلم می‌ فرستیم و از ما غذرخواهی می‌ کند. این که نمی‌ شود. ما مظلوم واقع شده ایم و کسی را هم نداریم که از حق مان دفاع کند.

داور در خطای پنالنی دو اشتباه کرد

من اعتقاد دارم در صحنه پنالتی استقلال‌خوزستان پیروز قربانی اصلا خطا نکرد و حتی با بازیکن استقلال‌خوزستان بخورد هم نکرد. خود پنالتی هم که دروازه‌بان گرفت، سیدصالحی از 5 متر درون محوطه جریمه به ما گل زده ولی داور خیلی راحت گل را سالم اعلام کرد.

آبرویم مان را از سر راه نیاورده ایم

ما که آبروی مان را از سر راه نیاورده ایم که هرطور می‌ خواهند با ما رفتار کنند. من از مدیران فدراسیون فوتبال می‌ خواهم که چون تیم ما در میانه جدول است، ما را نادیده نگیرند. ما که آبروی مان را از سر راه نیاورده ایم و می‌ خواهیم جواب تمرینات مان را بگیریم. اگر بازی های ما برای کسی مهم نیست خب بگویید تا بازی نکنیم و حداقل این همه هزینه نکنیم.

این قضاوت ها شک و شبهه ایجاد می‌ کند

این قضاوت ها شک و شبه ایجاد می‌ کند و برای ما این سوال را به وجود می‌ آورد که جریان چیست و چرا باید این اتفاق ها برای ما بیفتد. نمی‌ گویم داور از عمد اشتباه می‌ کند ولی به هرحال نباید این اتفاق ها برای ما بیفتد. ما هم حق داریم که بازی های مان را در شرایط مساوی برگزار کنیم.

ما تیم خنثی نیستیم

مسوولیت شکست با من است و من کسی را متهم نمی‌ کنم. فقط از مسوولان فدراسیون فوتبال می‌ خواهم به ما به چشم یک تیم خنثی نگاه نکنند و بگذارند ما هم بقیه بازی های مان را انجام بدهیم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: تارتار
ارسال به دوستان
امروز با سعدی: تو که پادشاه حُسنی نظری به بندگان کن آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و هشت تعداد ساعات کار مورد نیاز یک کارگر در کشورهای مختلف برای درآمد ۱,۰۰۰ دلاری (+ اینفوگرافیک) معاون قوه قضائیه :موتورسواری بانوان منع شرعی ندارد/اگر مجلس قانون گواهی نامه برای آنها را تصویب کند قوه قضاییه هم موافق است چرا دوربین‌ روی تلفن‌ هوشمندمان را مدیون «اینشتین» هستیم؟ ردپای دو شرکت آمریکایی در سفره‌های ایرانی‌ها/ چرا ترامپ در مورد تجارت کشاورزی ایران دروغ گفت؟ انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱ - ۱ مصر/ ایران نیمه دوم را هجومی شروع کرده صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه