فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۸ - ۲۱-۰۱-۱۳۹۴
کد ۳۹۰۷۹۹
انتشار: ۲۳:۲۸ - ۲۱-۰۱-۱۳۹۴

عنایتی: چرا عقب می کشیم؟

عصر ایران
کاپیتان استقلال در پایان دیدار تیمش که به تساوی یک- یک رسید مقابل خبرنگاران قرار گرفت و درباره این بازی حرف زد.

کاپیتان استقلال در پایان دیدار تیمش که به تساوی یک- یک رسید مقابل خبرنگاران قرار گرفت و درباره این بازی حرف زد.

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در مورد تساوی در این بازی گفت:بازی بدی نبود . به هر حال بچه های ما با استرس بازی می کنند و علی رغم اینکه جلو می افتیم عقب می کشیم و میدوارم در بازی فردا تکرار نشود.

این جیمی جامپ خیلی سرعتی بود اما تماشاگران باید درک کنند این چیزها دوره اش گذشته است.

مهاجم کهنه کار استقلال در مورد از دست رفتن شانس قهرمانی گفت:ما تا آخر فصل امیدوار هستیم و تلاش می کنیم. استقلال نتیجه می گیرد اما باید دید چرا تیم عقب می کشد. در مورد مالکین که نمی توانیم صحبت کنیم چون پولی دریافت نکردیم و آقای افشارزاده قول هایی داده اند و امیدواریم تا پایان فصل اتفاقات خوبی بیافتد. ما شرایط مالی خوبی نداریم.
برچسب ها: عنایتی
ارسال به دوستان
در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶