فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۲۹-۰۱-۱۳۹۴
کد ۳۹۲۰۴۱
انتشار: ۱۷:۰۸ - ۲۹-۰۱-۱۳۹۴

شریفی: به داور اعتراض نکردم تا اخراج نشوم

عصر ایران
مهدی شریفی بی‌تردید با گلی که به پرسپولیس زد، ضربه‌ای که محمد نوری از روی خط بیرون کشید و البته گلی که سالم بود و داور به اشتباه آفساید اعلام کرد یکی از ستاره‌های تیمش برابر پرسپولیس بود.

مهدی شریفی بی‌تردید با گلی که به پرسپولیس زد، ضربه‌ای که محمد نوری از روی خط بیرون کشید و البته گلی که سالم بود و داور به اشتباه آفساید اعلام کرد یکی از ستاره‌های تیمش برابر پرسپولیس بود.

مهاجم جوان سپاهان به "ورزش سه" می‌گوید که قبل از بازی بازیکنان این تیم هم‌قسم شده بودند که در پایان فصل قهرمان بشوند و هنوز هم برای این هدف تلاش می‌کنند.

صددرصد حقمان برد بود
ما عالی بازی کردیم و موقعیت‌های بسیار عالی گلزنی را از دست دادیم. صددرصد حقمان برد بود و خدا را شکر که توانستیم این بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم. فکر می‌کنم این پیروزی در راه قهرمانی خیلی به ما کمک می‌کند.

شک ندارم گلم درست بود
واقعا تعجب کردم که داور گلم را آفساید اعلام کرد و خیلی برایم عجیب بود. آخر من خودم صحنه را با چشمان دیدم و به همین دلیل این‌قدر شوکه شدم که داور گل را مردود اعلام کرد. بازهم می‌گویم که تردید ندارم که گلی که زدم کاملا سالم بود.

چرا سمت داور نرفتم؟
اول می‌خواستم سمت داور بروم و به او اعتراض کنم اما به یک‌باره متوجه شدم که یک کارت زرد دارم و ترسیدم که داور اخراجم کند. به همین دلیل سمت او نرفتم تا بازی‌های بعدی را از دست ندهم.

برای قهرمانی هم‌قسم شده بودیم
ما برای قهرمانی باهم هم‌قسم شده بودیم که بازی را ببریم، خدا را شکر که این اتفاق افتاد چون همه رقیب‌ها با هم بازی دارند و صددرصد امتیاز می‌دهند. خدا را شکر که ما توانستیم پرسپولیس و تراکتور را شکست دهیم بقیه بازی‌ها را هم باید با همین انگیزه بازی کنیم تا انشاالله در پایان فصل قهرمان بشویم.

هیچ حریفی آسان نیست
این‌طور نیست که بازی‌های ما از این به بعد آسان باشد چون هیچ حریفی برای ما آسان نیست و بازی‌های گذشته هم همین موضوع را نشان داده است. باید تلاش کنیم تا همه بازی‌هایمان را ببریم تا انشاالله در آخر فصل بتوانیم قهرمان شویم.

برانکو هیچ تغییری نکرده بود
واقعا خوشحال شدم که در بازی با پرسپولیس آقای برانکو را دیدم، زمانی که او سرمربی تیم‌ملی شد من خیلی کوچک بودم. ماشاالله آقای برانکو هیچ تغییری نکرده بود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: شریفی
ارسال به دوستان
دادستان مازندران: ضابطان قضایی مکلف‌اند با مصادیق عریان‌سازی برخورد قانونی کنند ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر