فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۲۰-۰۵-۱۳۹۴
کد ۴۱۰۸۴۰
انتشار: ۱۴:۳۲ - ۲۰-۰۵-۱۳۹۴

سینمای ایران در استرلیا

 جشنواره‌ی فیلم «ملبورن» در استرلیا این روزها میزبان فیلم‌های ایرانی است.
 
به گزارش ایسنا  شصت و چهارمین دوره جشنواره ملبورن از 8 تا 25 مرداد ماه در استرالیا در حال برگزاری است و فیلم‌هایی چون «ملبورن» نیما جاویدی ‌، «قصه‌ها‌» رخشان بنی‌اعتماد، «تاکسی» جعفر پناهی، «بچه» علی عسگری و همچنین با حضور سه کارگردان ایرانی؛ آرش نصیری با فیلمی از فرانسه تحت عنوان «تهران جلس» ،«سیمرغ» نورا نیاسری از استرالیا ، «99 خانه» رامین بحرانی از آمریکا در آن به نمایش درآمده‌اند.
 
گفته می‌شود، نیما جاویدی کارگردان «ملبورن» از فیلم‌سازان حاضر در این جشنواره استرالیایی است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: سینما ، استرالیا
ارسال به دوستان
از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد