فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۷-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۳۲۳۱۵
انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۷-۰۸-۱۳۹۴

فیلیپینی ها، پرچم آمریکا را آتش زدند

راهپیمایان در مانیل پایتخت فیلیپین پرچم آمریکا را آتش زدند.حدود دویست نفر در تظاهراتی علیه اجلاس سران آپک در مانیل پایتخت فیلیپین تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این اجلاس باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا نیز شرکت دارد.

معترضان سعی کردند با عبور از سد پلیس به محل برگزاری مجمع آپک برسند اما موفق نشدند.

وینسنت کریسوستومو رئیس سازمان مللی جوانان فیلیپین گفت: آپک دشمن ملت فیلیپین است. ما به مردم جهان می گوییم مردم فیلیپین به مبارزه خود علیه جهانی سازی ادامه می دهند و از حضور آپک در کشورشان استقبال نمی کنند و ما می خواهیم از آپک خارج شویم.
برچسب ها: فیلیپینی ، پرچم ، آمریکا
ارسال به دوستان
موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند