فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۰۱-۰۹-۱۳۹۴
کد ۴۳۳۱۲۸
انتشار: ۰۸:۲۲ - ۰۱-۰۹-۱۳۹۴

وزیر ورزش در بیمارستان ماند

وزیر ورزش و جوانان برای دومین شب در بیمارستان بستری ماند.

به گزارش ایسنا، در حالی که پیش از این اعلام شده بود که محمود گودرزی عصر شنبه از بیمارستان مرخص می‌شود اما بنا به صلاحدید پزشکان وی در بیمارستان ماند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر بهداشت، رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک، مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر ریاست جمهوری، معاونان وزیر ورزش و جوانان و جمعی از روسای فدراسیون‌های ورزشی با حضور در بیمارستان سینا از گودرزی عیادت کرده‌اند.

حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت پس از عیادت از وزیر ورزش و جوانان وضعیت جسمانی او را مساعد توصیف کرد و گفت: حال عمومی دکتر گودرزی خوب است و مشکل خاصی ندارد.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان شامگاه جمعه به دلیل احساس درد شدید در ناحیه شکم و مشکل گوارشی در بیمارستان سینا بستری شد.

ارسال به دوستان
محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود" روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد