فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۶ - ۰۹-۰۹-۱۳۹۴
کد ۴۳۵۲۶۰
انتشار: ۲۳:۵۶ - ۰۹-۰۹-۱۳۹۴

کریمی : من هم بودم ورزشگاه نمی آمدم

عصر ایران
یعقوب کریمی هافبک چپ استقلال نمایش خوبی مقابل سایپا داشت .

یعقوب کریمی هافبک چپ استقلال نمایش خوبی مقابل سایپا داشت .

به گزارش "ورزش سه" از میکسد زون ورزشگاه آزادی ، کریمی درباره بازی گفت : ما بد بازی نکردیم اما خسته بودیم . 
او درباره ناراحتی هواداران از نحوه بازی هم گفت : بازیکنان بزرگی در تیم ما بازی می کنند اما 4 روز پیش نبرد سختی با نفت داشتیم و اگر عقب کشیدیم به خاطر خستگی بود . 
کریممی در اینن باره که جرا تماشاچی زیادی به استادیوم نمی آید ادامه داد: برای مثال از محل ما یکی بخواهد به استادیوم بیاید باید 50 هزار تومان خرج کند. حقوق مردم عادی ماهی 800 هزار تومان است و اگر بخواند هر هفته 50 هزار تومان خرج ورزشگاه آمدن بکنند چیزی برایشان نمی ماند. من هم اگر بودم با این وضعیت ورزشکاه نمی رفتم. 
مسئولان بلیت را رایگان کنند و ببینند باز مردم ورزشگاه می آیند یا نه .
برچسب ها: کریمی
ارسال به دوستان
انفجار و تیراندازی در یک مرکز امنیتی در کراچی پاکستان عارف: روایت‌سازی و مستندسازی از مراسم تشییع رهبر انقلاب برای مردم جهان انجام شود زیبایی ببینیم؛ مخصوص طرفدارن مرسدس بنز (+عکس) جاده چالوس یک‌طرفه شد این حجم زیبایی ؛ یک مدرسه دخترانه است (+عکس) معاون ترامپ: مذاکرات با ایران موفقیت‌آمیز بوده است قطع برق تعدادی از مناطق تهران؛ دلیل مشخص شد وقتی یک ساختمان برعکس ساخته می شود؛ معماری کاملا واقعی (+عکس) ‏ماجرای خرید محصولات کشاورزی از آمریکا چیست؟ چرا مخالفان تیم مذاکره‌کننده، آگاهانه واقعیت را تحریف می‌کنند؟ تاج السلطنه و مهمانی انتخاب کودک همسر (+صدا) دو تصویر، یک افسانه؛ چگونه لیونل مسی استانداردهای فوتبال را برای همیشه تغییر داد؟ (+اینفوگرافیک) پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ