فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۲-۰۹-۱۳۹۴
کد ۴۳۷۵۴۲
انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۲-۰۹-۱۳۹۴

قتل 2 کودک توسط مادر بیمار در گچساران

روابط عمومی نیروی انتظامی گچساران اعلام کرد، مادر گچسارانی با سابقه بیماری روانی دو کودک خود را کشت و سپس اقدام به خود زنی کرد.
 
به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروی انتظامی گچساران، این زن سابقه بیماری روانی دارد و هنگام ارتکاب قتل، داروهای تجویزی از سوی پزشک را نداشته و مصرف نکرده بود.

براساس این گزارش، این بیمار روانی پس از قتل دو فرزند خود با چاقو خودزنی و سه قسمت از بدن خود را زخمی کرده است.

نیروی انتظامی با هماهنگی قوه قضاییه این بیمار روانی را به بیمارستان منتقل و پزشکان وی را تحت درمان قرار داده اند.

2 کودک 6 و 4 ساله قربانیان این حادثه هستند.

به گفته همسایه ها این خانواده در شهرک هدایت شهر دوگنبدان ساکن بودند؛ پدر دو کودک قربانی یک کارگر ساده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: قتل ، بیمار روانی ، خودزنی
ارسال به دوستان
مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور