فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۴۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۳ - ۱۴-۱۰-۱۳۹۴
کد ۴۴۱۹۴۷
انتشار: ۰۲:۰۳ - ۱۴-۱۰-۱۳۹۴

تیم ملی امید مصادره جناحی شده؟ (+عکس)

عصر ایران
هرچند تامین هزینه های تیم ملی امید وظیفه ارگان های دولتی است اما همچنان به نظر می رسد که در مورد تیم ملی امید اتفاق متفاوتی رخ داده که تعداد اردوها و مدل تدارکاتش در مدت اخیر بی نظیر بوده و این بی ارتباط با مدیریت کاشانی نیست. اما به هرحال نوشته ناظمی نشان می دهد که بارهزینه ای تیم ملی امید همچنان روی دوش فدراسیون فوتبال بوده است.

عصرایران - سخنگوی وزارت ورزش به هزینه هایی که دولت و کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال برای تیم امید کرده اند اشاره کرده است. نکته ای که با آنچه در مورد تیم ملی امید شنیده می شد در تناقض است. مازیار ناظمی در اینستاگرامش نوشته:« براي اميدهاي فوتبال ، وزارت ورزش و فدراسيون و كميته كم نگذاشته اند سه و نيم تا چهار ميليارد مستقيم و تا هفت ميليارد غير مستقيم فدراسيون ، پانصد ميليون تومان كميته ملي المپيك و امروز هم ٤٠٠ ميليون تومان وزارت به حساب فدراسيون ريخت اين را نوشتم تا تيم اميد مصادره به مطلوب نشود»

آنچه پیش از این در مورد تیم ملی امید در رسانه ها به عنوان یک شنیده وجود داشت حمایت همه جانبه حبیب کاشانی از تیم ملی امید و کمک اسپانسرینگ به وسیله او به تیم ملی امید بوده است. خبرهای مختلفی در مورد کمک شورای شهر تهران و شهرداری به تیم امید شنیده شد و حضور اعضای شورای شهر در جلسه خداحافظی این تیم ذهنیت کمک شورای شهر به تیم امید را تقویت می کرد.علی الخصوص که فدراسیون فوتبال عموما شرایط مالی خوبی نداردو اینکه تیم امید تدارک نسبتا ویژه ای داشته خود از دیگر نکته هایی بود که ثابت می کرد کمک های خارج از فدراسیون به تیم امید شده است.

با این حال نوشته های مازیار ناظمی نشان می دهد از25 آذرماه سال گذشته که خاکپور به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده و اردوها استارت خورده تا امروز که از یک سال چند روزی هم می گذرد نزدیک به 8 میلیارد تومان برای تیم ملی امید هزینه شده است که این هزینه ها توسط کمیته ملی المپیک ، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال پرداخت شده است.

هرچند تامین هزینه های تیم ملی امید وظیفه ارگان های دولتی است اما همچنان به نظر می رسد که در مورد تیم ملی امید اتفاق متفاوتی رخ داده که تعداد اردوها و مدل تدارکاتش در مدت اخیر بی نظیر بوده و این بی ارتباط با مدیریت کاشانی نیست. اما به هرحال نوشته ناظمی نشان می دهد که بارهزینه ای تیم ملی امید همچنان روی دوش فدراسیون فوتبال بوده است.

برچسب ها: تیم ملی امید
ارسال به دوستان
ستون نویس ورزشی آمریکا: تیم ملی ایران قربانی سیاست و تبعیض و بی عملی فیفا شد اتاق اصناف: فاکتورهای کاغذی دیگر اعتبار ندارند شهرهایی که قواعد سفر را تغییر می‌دهند (+عکس) دو روایت از «هسته سخت» نظام وقتی درگیری هست اما مالکیت نیست، سازمان از درون کند می شود وزیر آموزش و پرورش: جبران عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه در تابستان ریزش بورس امروز ۷ تیر ۱۴۰۵/بازار سرمایه نزدیک ۱۰۰ هزار واحد سقوط کرد سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد که بجنگد، اطلاعی ندارم هشدار مدیریت بحران مازندران/ از حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات فاصله بگیرید عاشقانه حدیثه تهرانی در آغوش همسرش کنار دریا (+عکس) راندمان نیروگاه های حرارتی امسال از مرز ۴۰ درصد عبور کرد روزنامه جوان: به گروسی اجازه بازرسی از تاسیسات هسته ای آسیب دیده را ندهید قانون سختگیرانه بریتانیا در موج گرمای ۴۰ درجه: کولرهای گازی از خانه‌ها حذف شود چرا از فاجعه سردشت غافل شدیم؟ خالکوبی چه بلایی سر ساعت‌های هوشمند می‌آورد؟