فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۴۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۴ - ۲۵-۱۰-۱۳۹۴
کد ۴۴۴۴۳۲
انتشار: ۲۳:۴۴ - ۲۵-۱۰-۱۳۹۴

فراخوانده شدن چلسی و وست بروم به FA

عصر ایران
اتحادیه فوتبال انگلیس باشگاه های چلسی و وست بروم را به دلیل عدم کنترل بازیکنان شان در دیدار ‏چهارشنبه شب در استمفوردبریج، به کمیته انضباطی فراخواند.‏
به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که با تساوی 2-2 به پایان رسید، بازیکنان دو تیم در دقیقه 58 به ‏دنبال درگیری کلودیو یاکوب و دیگو کاستا، با هم درگیر شدند. دو باشگاه تا 5 روز دیگر فرصت دارند تا ‏در جلسه رسیدگی به این پرونده حضور پیدا کنند.‏
در بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس آمده است:" باشگاه های چلسی و وست بروم به دلیل عدم کنترل مناسب ‏رفتار بازیکنان شان فراخوانده شده اند. این مربوط به اتفاقات رخ داده در حوالی دقیقه 58 دیدار چهارشنبه ‏‏13 ژانویه 2016 است. هر دو باشگاه تا ساعت 6 عصر روز 20 ژانویه فرصت دارند تا در این مورد ‏پاسخ بدهند."‏
برچسب ها: چلسی
ارسال به دوستان
تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید