فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۵-۱۱-۱۳۹۴
کد ۴۵۰۹۴۶
انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۵-۱۱-۱۳۹۴

مسمومیت غذایی 18 کارگر در اهواز

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: 18 نفر از کارگران فاز دو مجتمع پرورش ماهی آزادگان در کیلومتر 10جاده اهواز - آبادان شنبه شب مسموم شدند.

شهیار میرخشتی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این حادثه در ساعت 23:45 به علت مسمومیت غذایی بعد از خوردن شام اتفاق افتاد.

وی افزود: نیروهای امدادی اورژانس 115 توسط یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس پنج نفر از مسمومان را به بیمارستان سینا و 12 نفر را به بیمارستان دولتی رازی منتقل کردند و یک نفر در محل نیز درمان شد.

این حادثه از سوی مسئولان در دست بررسی است.

مرکز پرورش ماهی آزادگان با تولید سالانه 15هزار تن ماهی گرمابی ، بزرگترین مرکز پرورش ماهی خوزستان محسوب می شود.

بنا به این گزاش روز گذشته (شنبه) نیز هفت دانش آموز در منطقه شعیبیه شهر شیبان از توابع شهرستان باوی دچار گازگرفتگی شدند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
کشورهایی که بیشترین و کمترین وابستگی را به نفت خاورمیانه دارند (+ اینفوگرافیک) مصرف سنگین الکل می‌تواند بافت ارتباطی مغز را در جوانی تغییر دهد تتر می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین خریدار اوراق خزانه‌داری آمریکا تبدیل شود(+اینفوگرافیک) یک هشدار مهم درباره مصرف آبمیوه در کودکی یک اروپایی با «کجاوه» در یکی از جاده‌های ایران در دوران قاجار (عکس) وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد