فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۵
کد ۴۶۹۳۸۵
انتشار: ۱۵:۳۸ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۵

اکبر عبدی از بیمارستان مرخص شد

عصر ایران
اکبر عبدی که مدتی بود از بیماری کلیوی رنج می‌برد، طبق گفته مسعود ده‌نکمی در چند روز قبل، عمل پیوند موفقی داشته است.
 اکبر عبدی پس از انجام عمل پیوند کلیه از بیمارستان مرخص شد.

‌به گزارش ایسنا، اکبر عبدی از نیمه اردیبهشت‌ماه برای انجام عمل پیوند کلیه در بیمارستان بستری شده بود که با موفقیت‌آمیز بودن عمل، دوران نقاهت را پشت سر می‌گذراند.

پیگیری‌هااز بیمارستان و یکی از همکاران این بازیگر حاکی از این است که وی از بیمارستان مرخص شده، ‌اما به دلیل وضعیت خاص عمل پیوند همچنان در شرایط قرنطینه به سر می‌برد و امکان ملاقات هم وجود ندارد. ضمن این‌که احتمال بستری شدن دوباره اکبر عبدی در بیمارستان برای تکمیل درمان و سپری کردن دوران نقاهت وجود دارد.

اکبر عبدی که مدتی بود از بیماری کلیوی رنج می‌برد، طبق گفته مسعود ده‌نکمی در چند روز قبل، عمل پیوند موفقی داشته است.

از این بازیگر سینما و تلویزیون هم‌اکنون فیلم «رسوایی 2» به کارگردانی ده‌نمکی در حال اکران است.
ارسال به دوستان
نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند