فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۸۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۵-۰۵-۱۳۹۵
کد ۴۸۴۲۳۷
انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۵-۰۵-۱۳۹۵

آمریکا: مادری که نوزاد خود را روانه سطل زباله کرد

مادر بی‌رحم نوزاده تازه به دنیا آمده‌اش را در حال خونریزی رها کرد تا بمیرد و سپس جنازه او را درون سطل زباله انداخت.
 
به گزارش سرویس حوادث "جام نیوز"، جودی الکساندر 26 ساله، فرزند خود را در فلوریدا به دنیا آورد اما ساعتی بعد به جرم قتل کودکش بازداشت شد.
 
 به گزارش دیلی‌میل، هنگامی که خانم الکساندر بند ناف کودک بریده شد آن را به همان شکل رها کرد تا از خونریزی بمیرد و سپس جنازه وی را داخل سطل زباله انداخت.
 
جنازه کودک 8 مارچ داخل سطل زباله خانه دوست خانم الکساندر یافت شد.
 
خانم الکساندر پس از بازداشت به پلیس گفت: کودک مرده به دنیا آمده، اما پس از بررسی کالبدشکافی مشخص شد، کودک هنگام به دنیا آمدن زنده‌ بوده است.
برچسب ها: مادر ، نوزاد ، قتل
ارسال به دوستان
موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند