فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۸۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۳ - ۰۶-۰۶-۱۳۹۵
کد ۴۸۹۷۳۸
انتشار: ۰۷:۳۳ - ۰۶-۰۶-۱۳۹۵

اعطای نشان عالی بولیوی به ظریف

عالی‌ترین نشان دولت بولیوی به وزیر خارجه ایران اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، عالی‌ترین نشان دولت بولیوی توسط رئیس‌جمهور این کشور به وزیر امور خارجه کشورمان اعطا شد.

عالی‌ترین نشان دولت بولیوی توسط اوو مورالس رئیس‌جمهور بولیوی به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان اعطا شد.

ظریف که در پنجمین مقصد سفرش به آمریکای لاتین در سانتاکروز به سر می‌برد، امروز با رئیس‌جمهور این کشور دیدار و در نشست اقتصادی مشترک ایران و بولیوی شرکت کرده‌ است.

وزیر خارجه ایران همچنین با دوید چوکی وانکا وزیر خارجه بولیوی نیز دیدار و رایزنی خواهد کرد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بولیوی ، نشان ، ظریف
ارسال به دوستان
سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک)