فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۷ - ۱۷-۰۷-۱۳۹۵
کد ۴۹۸۳۳۷
انتشار: ۰۷:۲۷ - ۱۷-۰۷-۱۳۹۵

دلیل فوت مادر جوان پس از سزارین

روزنامه ایران نوشت: اول مرداد امسال زن 23 ساله‌ای به نام خدیجه بدون هیچ مشکل و بیماری برای زایمان به یکی از بیمارستان‌های تهران انتقال یافت.

ساعاتی بعد نیز نوزاد پسر در سلامت کامل به دنیا آمد و مادر جوان هم به بخش انتقال یافت، اما ساعاتی پس از عمل این زن دچار درد شدید در ناحیه کمر شد و به دنبال وخامت حالش به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال یافت.

سرانجام این زن پس از انتقال به دو بیمارستان دیگر در ساعات پایانی شب جان باخت. با شکایت همسر زن جوان، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و همزمان بررسی این پرونده در دادسرای نظام پزشکی و شعبه بازرسی وزارت بهداشت انجام شد. با گذشت حدود 2 ماه و نیم از این اتفاق تلخ، پزشکی قانونی استان تهران علت مرگ را عارضه قلبی پس از جراحی اعلام کرد.

حالا با این نتیجه باید منتظر ماند تا مقصر این قصور پزشکی مشخص شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: سزارین ، مادر
ارسال به دوستان
نروژ ۳-۲ سنگال؛ هالند صعود نروژ را قطعی کرد آیا می‌توان به گذشته پیام فرستاد؟ مرز باریک میان فیزیک کوانتوم و سفر در زمان فرانسه ۳-۰ عراق/ پیروزی فرانسه با درخشش امباپه خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است