فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۱۲-۱۱-۱۳۹۵
کد ۵۲۰۷۷۶
انتشار: ۰۹:۵۵ - ۱۲-۱۱-۱۳۹۵

اعتراض شدید سعداوی به دپارتمان داوری

عصر ایران
سرمربی فولاد خوزستان به بیرون کشیدن تیم توسط خداداد عزیزی معترض شد و گفت: اگر برخورد محکم و بدون رعایت کردن مسائل پشت پرده با مربی‌ای که تیم را بیرون می‌کشد نشود از این مسائل شاهد خواهیم بود ولی اگر این اتفاق بیافتد حساب کار دست همه می‌آید.

سرمربی فولاد خوزستان به انتقاد شدید علیه کمیته داوری فدراسیون فوتبال پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، نعیم سعداوی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود اظهار کرد: در این روزها حتی نفس هم در اهواز نمی‌توانیم بکشیم اما انتظار داریم حقایق فوتبال مشخص شود؛ بدانیم آقا بالاسر فوتبال ایران چه کسی است که تماس برقرار می‌کند.

او ادامه داد: احترام زیادی برای دپارتمان داوری قائل هستم؛ اینکه آقای میرزابیگی می‌گوید نقض مکرر قانون یعنی چه؟ کجا نقض مکرر کردیم؟ هفته قبل سیاه جامگان با سایپا بازی داشت و آن اتفاقات افتاد؛ ما گفتیم به دلیل همان مسابقه شاید این مسابقه نیز وقایعی بیافتد.

سعداوی با بیان اینکه شائبه‌هایی برای این موضوع وجود داشت، ابراز کرد: زمانی که اخطار اول به چاگو داده شد و بعد بازیکن ما کارت قرمز گرفت هیچ اعتراضی نداشتیم؛ پس از پنالتی اعتراض‌ها شروع شد، عده‌ای رفتند و صحنه را بازبینی کردند؛ آقای حیدری داور بازی به من گفت از شما خواهش می‌کنم با بنده همکاری کنید که من چندین بار از ساسان انصاری خواهش کردم پنالتی را به بیرون بزند؛ بعد از این اتفاق مجدد فشار را وارد کردند و قرار بود پنالتی انجام شود که تبدیل به دراپ بال شد.

سرمربی فولاد خوزستان عنوان کرد: آقای کامرانی‌فر در بیانیه اول می‌گوید داور چهارم پنالتی را لغو کرده است؛ آقایان اگر اشتباهی صورت گرفته خواهشا بگویید؛ در بیانیه دوم دپارتمان گفتند کمک دوم چنین تصمیمی گرفته است و واقعا این اتفاقات عجیب است.

او با بیان اینکه مسؤولان فوتبال و داوری مردم خوزستان را چه فرض کردند؟، گفت: درست است ما مظلوم و بدبخت هستیم اما اجازه نمی‌دهیم در روز روشن حق ما را بخورند؛ این وسط گناه من که از تیم داوری حمایت کردم و بدترین عملکرد داوری را دیدم و فحش و ناسزا شنیدم، چیست؟ این اتفاقات به فوتبال کمک نمی‌کند.

سعداوی با بیان نکته عجیبی ابراز کرد: امتیازات خاص و ویژه برای گروه خاص نباید در فوتبال ایران داده شود.

او با بیان اینکه شک نکنید ساسان انصاری پنالتی را به بیرون می‌زد، اذعان کرد: ما به دنبال جنجال نیستیم؛ بازی ما با استقلال در اهواز در شروع مسابقه بازیکن حریف باید اخراج می‌شد اما اعتراض نکردیم؛ وقتی آقای کامرانی‌فر هرروز یک بیانیه متناقض منتشر می‌کند چه انتظاری باید داشت؟ گناه من چیست که باید این توهین‌ها را به خاطر اشتباهات داوران بشنوم؟ از آقای تاج و کمیته انضباطی می‌خواهم ببینند این وسط چه کسی با داور چهارم تماس گرفته است.

سرمربی فولاد خوزستان به بیرون کشیدن تیم توسط خداداد عزیزی معترض شد و گفت: اگر برخورد محکم و بدون رعایت کردن مسائل پشت پرده با مربی‌ای که تیم را بیرون می‌کشد نشود از این مسائل شاهد خواهیم بود ولی اگر این اتفاق بیافتد حساب کار دست همه می‌آید.
برچسب ها: سعداوی
ارسال به دوستان
تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید