فیلم بیشتر »»
کد ۵۵۱۳۵۴
انتشار: ۱۴:۱۰ - ۰۷-۰۵-۱۳۹۶

اس ام اس های عاشقانه و زیبا (77)

هـوسبازان...!

 کسی را که زیبا مـی بینند دوست دارنـد...

اماعـاشقان کسی را که دوست دارند زیبـا مـی بینـند...

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

ميگويند دلتنگت نباشم...!!

خداي من...

انگار به آب ميگويند خيس نباش!!!

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

اسکار بدترین حس هم تعلق میگیره

 به لحظه‌ای که حس میکنی کسی

که دوسش داری احتمالا دیگه دوسِت نداره

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

همیشه یه نفر هست

که شنیدن صداش

مثل گوش دادن به یه آهنگ

می تونه آرومت کنه

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

از جایے  

مغلوب شدم

ڪـہ هیچ وقت  

فڪرش را هم نمے ڪردم..!

درست از

چشم هایش

بـہ  

قلبم

حملـہ ڪرد..!!!

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


 

اگر نمیتوانی با کسی که

عاشقش هستی باشی،

عاشق کسی باش که با او هستی..

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

تـــــو یـادت نیست

ولے مــن خـوب بہ یـاد دارم

براے داشـتنت

دلے را بہ دریـــــا زدم

ڪہ از آب مےترســـــید...

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

منو تو هیچوقت نمیتونیم

توی آغوش کس دیگه ای

آروم بگیریم،

ما مسکن همیم

با هم نباشیم از درد زیاد میمیریم

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

زندگی ذره كاهیست

كه كوهش كردیم

زندگی نام نکویی ست

كه خارش كردیم

زندگی نیست بجزنم نم باران بهار

زندگی نيست جزديدن یار

زندگی نیست بجزحرف محبت به كسی

ورنه هرخاروخسی

زندگی كرده بسی

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

هر شب دلم بهانه‌یِ تو

هیچ...

بگذریم....

امشب دلم دوباره تو را

 هیچ....

شب ‌بخیر...

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

مهم نیست شب چقدر تاریک است،

خورشید دوباره طلوع خواهد کرد

مهم نیست اندوهت چقدر عمیق است،

وقتی که دلت به نور خدا روشن باشد،

قلبت دوباره لبخند خواهد زد

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

خوشبختی چیزی نیست …

که بخواهی آن را به تملک خود درآوری ،

خوشبختی کیفیتِ تفکر است ٬

حالت روحی ست ؛

خوشبختی ..٬

وابسته به جهان درون توست …!

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

هرگز نباید بخشید؛

کسی را که به دروغ

تورا کنار دلش نگه میدارد

و با تو عاشقانه رفتار میکند

تنها به این خاطر که

این روزهایش

خالی از آدم است...

 



+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

⁣کاکتوس بودن هم بد نیست

نیاز به نوازش کسی نداری،

وقتی هم که یکی بخواد نوازشت کنه

اونقدر خار داری که کسی سمتت نیاد؛

ولی درونت نرمِ نرمه،

شاید بعضی وقتا کاکتوس بودن هم بد نباشه. 

ارسال به دوستان
چگونه ممکن است بیابان‌ها در کنار اقیانوس‌ها تشکیل شوند؟ از کلئوپاترا تا خرم‌سلطان؛ ۱۰ ازدواج جنجالی که تاریخ اروپا را زیر و زبر کرد چرا جوراب فوتبالیست‌ها سوراخ است؟ هشدار یک متخصص به والدین: گاهی رفتارهای طبیعی سنین رشد، به اشتباه برچسب اختلال می‌خورند قیمه نجفی اصل ؛ نذری عرب‌ها در جنوب + دستور تهیه برای ۱۰۰ نفر نان سنگک از کجا آمده؟ رومیان باستان چگونه کولوسئوم را در گرمای طاقت‌فرسا خنک نگه می‌داشتند؟ چرا ایرانیان در کربلا همراه امام حسین نبودند؟ اگر «ساعت هوشمند» را به یک «موز» ببندیم چه می‌شود؟ جنگ‌افزارهایی از جنس آتش و نابودی؛ قدرت فراتر از تصور سلاح‌های اساطیری چه عواملی باعث افسردگی می‌شود؛ ۶ مورد از عوامل افسردگی رومیان باستان چگونه شیفتۀ «موی بلوند» شدند؟ ۵ دستورالعمل جادویی برای خوشبو کردن طبیعی فضای منزل ۶ بلای طبیعی که مسیر تاریخ بشر را تغییر دادند چرا لباس تیم ملی فوتبال هلند نارنجی است؟ نگاهی به فلسفه و پیشینه تاریخی