فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۵۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۱۲-۰۵-۱۳۹۶
کد ۵۵۲۴۲۵
انتشار: ۱۶:۳۸ - ۱۲-۰۵-۱۳۹۶

مکاتبه یک استقلالی دیگر با AFC برای دریافت طلبش

مکاتبه یک استقلالی دیگر با AFC برای دریافت طلبش
بازیکن پیشین استقلال برای دریافت طلبش از این باشگاه با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از بازیکنانی چون آندرانیک تیموریان، کاوه رضایی و هاشم بیک‌زاده که برای دریافت مطالبات خود از باشگاه استقلال به AFC نامه زده بودند، مجید غلام‌نژاد هم اقدام به این کار کرد.

مدافع راست پیشین استقلال مبلغ 800 میلیون تومان از این باشگاه طلب دارد و نزدیک به سه سال است که از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این زمینه حکم دارد، اما با این وجود هنوز نتوانسته پولش را از باشگاه استقلال بگیرد.

چنانچه باشگاه استقلال این مکاتبات را جدی نگیرد هیچ بعید نیست AFC این تیم را از لیگ قهرمانان آسیا کنار بگذارد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده