فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۵۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۷ - ۱۲-۰۶-۱۳۹۶
کد ۵۵۷۹۷۴
انتشار: ۰۷:۳۷ - ۱۲-۰۶-۱۳۹۶

تولید بمب هیدروژنی جدید توسط کره شمالی

کره شمالی از ساخت یک بمب هیدروژنی جدید خبر داد که رهبر این کشور از نصب آن بر روی یک موشک قاره پیما بازدید کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، کره شمالی اعلام کرد که یک بمب هیدروژنی با قدرت تخریب بسیار بالا تولید کرده است.

خبرگزاری مرکزی کره شمالی گزارش داد که کیم جونگ اون رهبر این کشور از نصب این بمب بر روی یک موشک قاره پیما بازدید کرده است.

این خبرگزاری همچنین افزود: همه اجزای این بمب هیدروژنی که می تواند در ارتفاع های بالا منفجر شود، در داخل کره شمالی ساخته شده و این کشور را قادر می سازد تا هر تعداد بمب که بخواهد تولید کند.

به گزارش ایرنا، کره شمالی هفته گذشته با آزمایش یک موشک بالستیک میان برد بر فراز ژاپن، تنش در منطقه را دو چندان کرد.

آمریکا و کره جنوبی نیز در واکنش به این آزمایش تصمیم به بازبینی معاهده ای که ساخت موشک های بالستیک را محدود می کند، گرفتند.

سئول قصد دارد با اصلاح این معاهده، قدرت دفاعی خود را افزایش دهد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود چرا بلانشو «فوکو» را نویسنده‌ای در فضای ادبی می‌خواند؟ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند