فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۶۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۳ - ۱۱-۰۷-۱۳۹۶
کد ۵۶۳۳۷۲
انتشار: ۰۷:۵۳ - ۱۱-۰۷-۱۳۹۶

کاهش تولید نفت امارات در ماه آینده

وزیر انرژی امارات متحده عربی اعلام کرد: شرکت نفت ملی ابوظبی (ادنوک) تولید نفتش در نوامبر را کاهش خواهد داد.

به گزارش ایسنا، سهیل المزروعی گفت: ادنوک سهم تولیدش را به میزان ۱۳۹ هزار بشکه در روز کاهش خواهد داد که منعکس کننده تعهد امارات به توافق کاهش تولید اوپک است.

وزیر انرژی امارات اظهار کرد که ادنوک تولید نفت موربان را به میزان ۱۵ درصد، نفت داس را به میزان ۱۰ درصد و اپر زاکوم را ۵ درصد کاهش خواهد داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری عربین بیزنس، توافق اوپک در ابتدا قرار بود در نیمه اول سال ۲۰۱۷ اجرا شود اما با هدف برقراری تعادل مجدد بازار، تا مارس سال ۲۰۱۸ تمدید شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: نفت ، امارات
ارسال به دوستان
انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱-۱ مصر/رامین بازی را مساوی کرد صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد