فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۱۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۰ - ۱۳-۰۳-۱۳۹۷
کد ۶۱۲۹۴۸
انتشار: ۰۷:۵۰ - ۱۳-۰۳-۱۳۹۷

اسراییل غزه را بمباران کرد

رژیم صهیونیستی در ادامه ماجراجویی و آتش افروزی های اخیر، مناطقی را در نوار غزه بمباران کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «معا»، شاهدان عینی گفتند که جنگنده های رژیم صهیونیستی لحظاتی پیش برخی مواضع نیروهای مقاومت در غزه را هدف قرار دادند.

شاهدان عینی افزودند که تعدادی جنگنده «اف 16» و هواپیمای شناسایی، پایگاه الحشاشین واقع در غرب شهر رفح را هدف قرار دادند که در جریان آن دو فروند راکت به این پایگاه شلیک شد.

جنگنده های رژیم اشغالگر همچنین پایگاه های الیرموک و عین جالوت را با سه فروند راکت هدف قرار دادند.

پیش از این نیز توپخانه رژیم صهیونیستی یک برج دیده بانی وابسته به نیروهای مقاومت در شرق شهر غزه را هدف قرار داده بود.

رسانه ها شنبه شب از شلیک دو فروند راکت از نوار غزه و به صدا در آمدن آژیر خطر در فلسطین اشغالی خبر داده بودند.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که یکی از این دو راکت را با سامانه گنبد آهنین رهگیری کرده و دومی نیز داخل نوار غزه فرود آمده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: اسراییل ، غزه ، بمب
ارسال به دوستان
گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد نوحه دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد پرتغال 5-۰ ازبکستان؛ هیولا هنوز زنده است تأیید حکم حبس دوومیدانی‌کاران ایرانی در دادگاه تجدیدنظر کره جنوبی ادعای ترامپ: بازرسان هسته‌ای در زمان مناسب در ایران حضور خواهند یافت/ بازرسی‌ها ۱۰۰ درصد انجام خواهد شد تغییر قوانین پنالتی در جام جهانی ۲۰۲۶ توسط فیفا رفع اختلال خدمات کارت بانک تجارت پس از حمله سایبری اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم