فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۱-۰۳-۱۳۹۸
کد ۶۷۲۶۸۸
انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۱-۰۳-۱۳۹۸

تکذیب مرگ 2 بوشهری بر اثر گرما

تکذیب مرگ 2 بوشهری بر اثر گرما

روز گذشته برخی از رسانه‌های محلی خبر از فوت دو شهروند بوشهری بر اثر گرمای شدید هوا دادند.

به گزارش ایسنا، طی هفته گذشته دمای هوا در بوشهر به بیش از ۴۵ درجه سانتیگراد رسیده و میزان رطوبت و شرجی نیز بسیار بالا رفته است.

در همین خصوص طی تماس با دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، مراکز درمانی، و بیمارستان‌های استان خبر فوت دو نفر بر اثر گرما تکذیب شد.

سید مجید حسینی مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این خصوص به ایسنا گفت: طبق آخرین تماسی که با بیمارستان‌های سطح استان بوشهر گرفته شده است تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر فوت بر اثر گرمازدگی اعلام نشده است.

گفتنی است هنگامی که تعادل فرآیندهای تنظیم گرمای بدن فردی در اثر حرارت زیاد به هم بخورد، می‌گوئیم که او دچار عارضه گرمازدگی شده است.

شدید شدن دمای محیط می‌تواند منجر به گرمازدگی شود، در این حالت است ممکن است توان بدن برای دفع گرما، کم شود و حتی نتواند گرما را دفع کند.

برچسب ها: مرگ ، گرما
ارسال به دوستان
در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶