فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۳۰-۱۱-۱۳۹۸
کد ۷۱۴۵۶۵
انتشار: ۱۴:۱۹ - ۳۰-۱۱-۱۳۹۸

حمید درخشان: اوساگونا همان جونیور است

حمید درخشان: اوساگونا همان جونیور است
او باید تمرکزش را بیشتر کند. بیرانوند بازیکن بسیار قابلی است اما تمرکزش باید بیشتر شود. ماجرای رفتن او از پرسپولیس در وضعیت فعلی او بی‌تاثیر هم نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد به لحاظ تاکتیکی، تیم گل‌محمدی شرایط بهتری نسبت به تیم کالدرون دارد.

به گزارش خبرورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس وضعیت خوبی در گروهش در لیگ قهرمانان آسیا ندارد. آن‌ها در اولین بازی برابر الدحیل شکست خوردند و دیشب هم در جدال با تیم پنجم امارات یعنی الشارجه به تساوی رضایت دادند.

حمید درخشان، پیشکسوت این تیم درباره بازی با الشارجه اظهار کرد: بازی در مجموع بد نبود و پرسپولیس اگر هوشیارتر بازی می‌کرد نتیجه بهتری می‌گرفت. چند اشتباه فردی بازیکنان در این نتیجه دخیل بود. تیم‌های ایرانی باید در لیگ قهرمانان و بیرون از خانه هوشیارتر از این باشند. دیگر هیچ تیمی برای ما آسان نیست. همه کار می‌کنند و بهتر می‌شوند و بازیکنان خوبی می‌گیرند. بعد از اینکه سپاهان چهار گل به العین زد همه گفتند که به بالا بالاها می‌رسد اما در بازی بعدی سه گل خورد. این نشان می‌دهد هیچ تیمی ضعیف نیست و نمی‌توان به برد در یک بازی اکتفا کرد. بازی‌های لیگ قهرمانان با همه کشورها سخت است. همه کشورها در آسیا پیشرفت کرده‌اند و باید ببینیم آیا ما هم پیشرفت کرده‌ایم یا نه؟

او درباره نیمکت نشینی رسن در بازی با الشارجه هم بیان کرد: این سلیقه مربی است. یک نوع نگاه تاکتیکی است و ما به سلیقه احترام می‌گذاریم و نمی‌توانیم به آن وارد شویم اما نتیجه تصمیمات مربی قابل بحث است.

درخشان درباره بیرانوند هم گفت: او باید تمرکزش را بیشتر کند. بیرانوند بازیکن بسیار قابلی است اما تمرکزش باید بیشتر شود. ماجرای رفتن او از پرسپولیس در وضعیت فعلی او بی‌تاثیر هم نیست.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره اوساگونا هم توضیح داد: اوساگونا نمی‌تواند جواب بدهد. به نظر من فرقی با جونیور ندارد. وقتی یک بازیکن خارجی جذب می‌کنیم باید از بازیکنان ایرانی کلاس بالاتری داشته باشد.

او درباره اینکه تیم گل‌محمدی در تعداد بازی‌های کمتر نسبت به تیم کالدرون گل‌های بیشتری دریافت کرده است هم بیان کرد: تیم کالدرون بسته بازی می‌کرد و اگر مهدی ترابی در تیم نبود شاید صدرنشین نمی‌شد اما الان پرسپولیس فوتبال بازی می‌کند، حمله و فضاسازی می‌کند. به لحاظ تاکتیکی تیم گل‌محمدی بهتر از تیم کالدرون است.

برچسب ها: درخشان ، اوساگونا
ارسال به دوستان
سقوط هواپیما در فرانسه؛ ۱۱ نفر کشته شدند ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان تدوین دستورالعمل‌های ویژه HSE برای مراسم تشییع رهبر شهید سندرز: دیگر نباید میلیاردها دلار برای نتانیاهوی نسل‌کش هزینه شود برگزاری نشست هماهنگی برای انتقال منابع فروش گاز به هدفمندسازی یارانه‌ها فراخوان تأمین اجتماعی برای ثبت شماره حساب بانکی بیمه‌شدگان ادعای وال‌استریت ژورنال درباره لغو مذاکرات این هفته ایران-آمریکا جزئیات پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای حضور در مراسم تشییع رهبر شهید نگرانی نتانیاهو از احتمال فروش اف-۳۵ به ترکیه تکذیب شایعه لغو بستری رایگان کودکان زیر ۷ سال توسط وزارت بهداشت رایزنی بن‌سلمان و مکرون درباره آخرین تحولات تفاهم ایران و آمریکا ثبت ملی آیین تشییع رهبر شهید انقلاب در فهرست میراث ناملموس ابهام در مدیریت هلدینگ خلیج‌فارس و سرنوشت مالکیت استقلال ۴۲۴۷ شهید در حملات ۴ ماهه اسرائیل به لبنان نتانیاهو تهدید به استعفا از لیکود کرد
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟