فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۱۰-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۵۴۹۱
انتشار: ۱۴:۰۵ - ۱۰-۰۴-۱۳۹۹

استاندار قم هم کرونا گرفت

تست کرونای استاندار قم مثبت شدتست کرونای بهرام سرمست استاندار قم هم مثبت اعلام شد.

به گزارش ایلنا، طبق اعلام دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم، امروز سه شنبه 10 تیرماه 99، تست کرونای دکتر بهرام سرمست استاندار قم مثبت اعلام شد.

استاندار قم در گفت وگوی کوتاه با ایلنا، با تأیید خبر فوق، گفت: طبق توصیه پزشکان، مجبور هستم که در دو هفته پیش رو در منزل در قرنطینه باشم.

سرمست اضافه کرد: در این دو هفته پیش رو، امورات اجرایی استان را از منزل مدیریت خواهم کرد.

استاندار قم در پایان تأکید کرد: از همه مردم تقاضا دارم ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت مسائل پیشگیرانه، مراقب سلامتی خود باشند؛ همچنین از شما خبرنگاران که دائما در جلسات مختلف حضور دارید می خواهم بیشتر مراقب باشید و واقعا نگران سلامتی شما عزیزان هستم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کرونا
ارسال به دوستان
پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله