فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۱۰-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۵۵۶۰
انتشار: ۲۱:۰۰ - ۱۰-۰۴-۱۳۹۹

نماینده مسجدسلیمان به کرونا مبتلا شد

نماینده مسجدسلیمان به کرونا مبتلا شد

علیرضا ورناصری نماینده حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شد.

به گزارش ایرنا روابط عمومی دفتر نماینده حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه اعلام کرد ورناصری به کرونا مبتلا شده و همه نشست‌ها و برنامه‌های وی تا اطلاع ثانوی لغو است.

بنا به اطلاع واصله وضعیت عمومی وی مساعد است و برنامه‌های حضوری بعد از بهبودی کامل از سرگرفته می‌شود.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده است که سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کرونا
ارسال به دوستان
ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا استایل خاص و متفاوت لیلا بلوکات در جدیدترین تصاویر منتشر شده